Η κρίση γεννά ευκαιρίες λένε οι ειδικοί και το γεγονός αυτό δεν φαίνεται να περνά απαρατήρητο από τον τομέα που ενδιαφέρεται για επενδύσεις σε λιμάνια.

Έτσι το τελευταίο διάστημα έχουν συμβεί πολλές κινήσεις στην παγκόσμια σκακιέρα, χωρίς να εξαιρούνται από αυτές και τα προς ιδιωτικοποίηση-παραχώρηση προσεχώς ελληνικά λιμάνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προς ώρας πάντως η έλλειψη ρευστότητας λόγω της διεθνούς αλλά και εν συνεχεία ευρωπαϊκής οικονομικής κρίσης έχει «ανοίξει» συζήτηση και «ορέξεις» για εξαγορές μειοψηφικών και όχι μόνο πακέτων μετοχών από μεγάλα λιμάνια τα οποία έχουν στην κατοχή τους και λιμενικοί διαχειριστές.  

Το γεγονός δεν φαίνεται να έχει διαλάθει της προσοχής του ελληνικού οικονομικού επιτελείου που υπό την πίεση της τρόικας και της οικονομικής δυσπραγίας εξετάζει και το ζήτημα της «τοποθέτησης» για πακέτα μετοχών αλλά υπό προϋποθέσεις που θα προσδιορίσουν παραμέτρους που θέλει να εξασφαλίσει η παρούσα κυβέρνηση.

Ωστόσο ως προς το θέμα των λιμένων το αμέσως προσεχές διάστημα η κυβέρνηση θα πρέπει να έχει δώσει ευκρινές στίγμα των προθέσεών της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καθώς είναι προφανές ότι οι επενδυτικοί κύκλοι που ενδιαφέρονται για τοποθετήσεις στην επονομαζόμενη «λιμενική βιομηχανία» δεν θα περιμένουν «αιωνίως» από την ελληνική πλευρά να καθορίσει τι θέλει και τι όχι, ή πως θα «πείσει» τους συνδικαλιστικούς κυρίως παράγοντες.

Και μάλιστα για ένα θέμα που ενδεχομένως αποτελεί μία από τις πτυχές του μεγάλου ζητήματος του «βαθέως κράτους» στο οποίο αναφέρθηκε ο υπουργός Οικονομίας Γ. Στουρνάρας σε συνέντευξή του σε Κυριακάτικη εφημερίδα.

πηγή: The sea nation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης