Η δυσαναλογία μεταξύ της ανάπτυξης των εμπορευμάτων χύδην φορτίου και της προσφοράς πλοίων μεταφοράς των, καλά κρατεί, αφού είναι αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης οικονομικής επιβράδυνσης και της υπέρ προσφοράς τονάζ από προηγούμενα χρόνια.

Η παγκόσμια ανάπτυξη των εμπορευμάτων χύδην φορτίου για το 2012 υπολογίζεται στο 4%, το χαμηλότερο ποσοστό από το 2009, ενώ οι εκκρεμείς παραγγελίες προς παράδοση υπολογίζονται στο 23% του υπάρχοντος στόλου.
Για άλλη μία φορά, τα θετικά νέα έρχονται από τον τομέα των διαλύσεων όπου παρατηρείται το φαινόμενο ο αριθμός των πλοίων που πήγαν προς διάλυση να είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των πλοίων που άλλαξαν χέρια στον τομέα των αγοραπωλησιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 1ο εξάμηνο του 2012, 73 Containers οδηγήθηκαν στα διαλυτήρια ενώ 51 πουλήθηκαν σαν μεταχειρισμένα. Αντίστοιχα στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, 266 πήγαν προς διάλυση, ενώ 195 πουλήθηκαν στην αγορά των μεταχειρισμένων.

Η μόνη εξαίρεση ήταν ο κλάδος των δεξαμενόπλοιων, όπου 67 πλοία διαλύθηκαν και 81 άλλαξαν χέρια. Στο σύνολο, οι διαλύσεις για το 1ο εξάμηνο έφτασαν στα 421 πλοία, δηλαδή άνοδο 33% από 316 πλοία από χρόνο σε χρόνο.

ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης