Πεδίο μάχης εκτιμούν αναλυτές του τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, ότι θα αποτελέσουν λίαν συντόμως οι γραμμές Ασίας-Ευρώπης, καθώς όλες οι συμμαχίες έχουν εστιάσει το τελευταίο διάστημα στην αναδιάταξη των στόλων τους.
Στοιχεία για τις μεταφορικές ικανότητες σε teu πλοίων που είναι δρομολογημένα ή θα δρομολογηθούν πάνε και έρχονται το τελευταίο διάστημα, την ίδια στιγμή που τα υψηλόβαθμα στελέχη των συμμαχιών περιμένουν από τα αρμόδια όργανα ανταγωνισμού σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία τις γνωμοδοτήσεις αποδέχονται τα σχήματα που έχουν δημιουργηθεί και την ευελιξία αυτών μετά την απόρριψη της Ρ3 από τις κινεζικές αρχές.
Απόρριψη που οδήγησε στη δημιουργία της 2Μ αλλά και στην εν συνεχεία ανακοίνωση της νέας συμμαχίας στην οποία μετέχει η CMA CGM.
Παρά το γεγονός ότι το ενδιαφέρον είναι επικεντρωμένο στους σχεδιασμούς των μεγάλων συμμαχιών, καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι οι διοικήσεις των μεγάλων λιμανιών, εξακολουθούν να «τρέμουν» τις αποφάσεις των εταιρειών τόσο για τις μεταφορικές ικανότητες των πλοίων όσο και για τη χρήση των λιμανιών που θα κάνουν οι γραμμές αυτές στο άμεσο μέλλον.
Το μεγάλο ρίσκο αφορά στις επενδύσεις που θα πρέπει να κάνουν τα λιμάνια.
Ένα ρίσκο το οποίο κατέστη σαφές ότι θα πρέπει να πάρουν δεδομένων των γεγονότων που συνέβησαν στα λιμάνια της Β. Ευρώπης όπου υπήρξαν πολύωρες καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αλλά και μπλοκάρισμα μεγάλων ποσοτήτων μονιμοποιημένων εμπορευμάτων, στα λιμάνια αυτά.
Στα στοιχεία αυτά και στις δηλώσεις στελεχών των μεγάλων συμμαχιών εστιάζει τελευταία και ο διεθνής ειδικός τύπος στην προσπάθεια του να απεικονίσει τον ορίζοντα που κατά τους αναλυτές προς ώρας παραμένει ασαφής.(theseanation)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης