ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπορεί ο “πόλεμος” στο Αιγαίο, για τα πετρελαϊκά αποθέματα να εξελίσσεται από το 1954 και εντεύθεν σε διπλωματικό κατά κύριο λόγο παρασκήνιο αλλά η πραγματική “ναυμαχία” θα γίνει για τα εμπορευματοκιβώτια. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που είδαν το φως μέσω του διαδικτύου η APM Terminals φαίνεται να οριστικοποίησε συμφωνία για την ανάπτυξη container terminal σε κόλπο κοντά στη Σμύρνη δυναμικότητας 1,5 m. Teu.

Να σημειώσουμε ότι η τουρκική πλευρά την τελευταία πενταετία και πλέον καταβάλλει εργώδεις προσπάθειες για τη σύναψη συμφωνιών με μεγάλους operators αλλά και την ανάπτυξη λιμενικών υποδομών υποδοχής εμπορευματοκιβωτίων με προφανή στόχο να αποτελέσει πύλη για την εγγύς και Μ. Ανατολή, αλλά και μελλοντικά πύλη εισόδου στη Ε.Ε. εάν και εφόσον οι ενταξιακές διαδικασίες της Τουρκίας ευδοκιμήσουν.

Η τελευταία συμφωνία του Πειραιά φαίνεται ότι έχει θορυβήσει την αντίπερα του Αιγαίου που βλέπει μεγάλες εταιρείες να επιλέγουν ελληνικά λιμάνια ως πύλες εισόδου στη ΕΕ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στον ίδιο καμβά η εσχάτως ανακαλυφθείσα δυναμικότητα του λιμένος Θεσσαλονίκης σε εκδήλωση που συνέβη προ ημερών και στην οποία παρέστη και ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ έχει δημιουργήσει νέα κινητικότητα καθώς η τουρκική πλευρά κάνει προσπάθειες να εδραιώσει θέση στα Βαλκάνια μέσω των λιμένων της αλλά και συνεργασιών όπως αυτή που πρόσφατα αποκάλυψε το TheSeaNation για λιμάνι της Αλβανίας.

theseanation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης