Σημάδια ανάκαμψης εμφανίζονται στη ναυλαγορά τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου, με το γενικό δείκτη BDI να ξεπερνά τις 1.000 μονάδες και τα έσοδα των πλοίων να κυμαίνονται πάνω από 5.000 δολ./ημέρα στα πλοία μεγέθους capesizes, πάνω από 8.000 δολ./ημέρα στα πλοία μεγέθους panamax, ενώ τα μικρότερα μεγέθη, supramax και handymax, παρουσιάζουν την υψηλότερη απόδοση ναύλων με επίπεδα πάνω από 10.000 δολ./ημέρα.

Ο έντονος ρυθμός διαλύσεων, 33% υψηλότερος από τα επίπεδα του πρώτου εξαμήνου του 2011, με σημαντικές αυξήσεις στον τομέα των bulk carriers και containers, 48% και 256% αντίστοιχα άνω από την περασμένη χρονιά, αναμένεται να συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες, καθώς τα τωρινά επίπεδα της ναυλαγοράς υποκινούν επιπλέον διαλύσεις πλοίων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, η ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού και υγρού φορτίου εξακολουθεί να βιώνει αστάθεια, με την υπερπροσφορά χωρητικότητας να πιέζει τα επίπεδα των ναύλων κάτω από τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων.

ΠΗΓΗ: Golden Destiny

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης