«Ανεβάζει στροφές» λίαν προσεχώς το υπουργείο Ναυτιλίας. Αιτία οι «ευχές» Σόϊμπλε που απέσπασε χθες ο υπουργός Οικονομίας μετά τη σύνοδο του Eurogroup για επαναφορά των προγραμμάτων που προβλέπονται από τα μνημόνια αλλά και την αναγκαιότητα υλοποίησης των προγραμμάτων αποκρατικοποιήσεων.

Η νέα υπό τον Κωστή Μουσουρούλη ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας αλλά και του ΤΑΙΠΕΔ, ουσιαστικά έχουν κάτι λιγότερο από ενάμιση μήνα «θερινής διαδρομής» μέχρι την επόμενη προσδιορισμένη για το Σεπτέμβριο σύνοδο του Eurogroup, που θα είναι κατά πάσα πιθανότητα «αφιερωμένο» στο «Ελληνικό ζήτημα» για να έχουν ενεργοποιήσει όλες εκείνες τις διαδικασίες που προβλέπονταν για τη συνέχιση των «παραχωρήσεων» τμημάτων των ΟΛΠ και ΟΛΘ που ως γνωστόν είναι και εισηγμένοι στο ΧΑΑ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χθες άλλωστε κατέστη σαφές από τους Ευρωπαίους εταίρους μας ότι αναμένουν μέχρι την επόμενη σύνοδο «απτά» αποτελέσματα και άρα μετουσίωση σε πράξη της αποφασιστικότητας του πρωθυπουργού για υλοποίηση των προγραμμάτων που, ως γνωστόν, έχουν χρονικά “εκτροχιαστεί”.

Η υπόθεση κάθε άλλο παρά απλή είναι ,αφού θα πρέπει να ξεπεραστούν διαδικαστικά ζητήματα, αλλά και να βρεθεί η «χρυσή τομή» σε μία σειρά άλλα ,που έχουν να κάνουν με τη μείωση του χρονικού εύρους των διαδικασιών υπό την προϋπόθεση ότι θα συγκατανεύσει «θετικά» και η τρόϊκα.

Και όλα αυτά εν μέσω θέρους αλλά και της καταγεγραμμένης στη Βουλή πρόθεσης της αξιωματικής, και όχι μόνο, αντιπολίτευσης να αντιπαρατεθεί στις όποιες κυβερνητικές προσπάθειες «παραχωρήσεων»- «αποκρατικοποιήσεων» και εν τέλει διαδικασιών αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας και των «κρυμμένων» υπεραξιών της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για τις τελευταίες να θυμίσουμε ότι οι χρήστες των λιμενικών εγκαταστάσεων έχουν εξ αρχής κάνει πολύ λόγο εφιστώντας τη δέουσα προσοχή δεδομένης της σημασίας που έχουν και του ρόλου που διαδραματίζουν ΟΛΠ και ΟΛΘ στις διεθνείς εμπορευματικές ροές.

Πηγή: the sea nation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης