Την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου καταγράφτηκε και η ολική επαναφορά της Metrostar, συμφερόντων του κ. Θόδωρου Αγγελόπουλου στον χώρο των δεξαμενόπλοιων.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα, πάντα, με τα στοιχεία της Golden Destiny η εταιρεία αντικατέστησε παραγγελία, που είχε κάνει, το Νοέμβριο του 2012, σε ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας για μικρά πλοία μεταφοράς κοντέϊνερ με παραγγελία για 6 δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 51.300 τόνων το καθένα διατηρώντας option για άλλα 4.

Να σημειωθεί ότι η Metrostar διαχειρίζεται αυτή την στιγμή 5 πλοία μεταφοράς κοντέϊνερ, αφού το 2009 είχε πωλήσει στην General Maritime του Πήτερ Γεωργιόπουλου τα 5 τελευταία μεγάλα δεξαμενόπλοιά της VLCC και δύο υπό ναυπήγηση suezmax έναντι τιμήματος που κυμαινόταν μεταξύ 600-700 εκατ. δολαρίων.

Αυτή ήταν η τρίτη φορά, που ο Πήτερ Γεωργιόπουλος είχε αγοράσει πλοία του Θεόδωρου Αγγελόπουλου.

Η πρώτη φορά που ο ναυτιλιακός όμιλος του Θεόδωρου Αγγελόπουλου πούλησε έναντι 550 εκατ. δολαρίων ήταν τα 18 aframax στην Genmar.

Το 2006 ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος πούλησε ξανά τον στόλο στον Ελληνοαμερικανό εφοπλιστή έναντι 1,1 δισ. δολαρίων. Τότε η Genco είχε αγοράσει εννέα φορτηγά πλοία capesize, εκ των οποίων τα δύο ήταν ήδη στο νερό, ενώ τα άλλα επτά υπό κατασκευή.

Την ίδια χρονιά, ο Θόδωρος Αγγελόπουλος είχε πωλήσει στον Σταμάτη Μόλαρη όλο τον στόλο των bulk carriers, που είχε και ήταν συνολικά 17 πλοία. Το τίμημα ήταν 753 εκατομμύρια δολάρια.

Pireas2day