ΟΤΕ – ΕΛΤΑ: Για γέλια ή για κλάματα;..

ΟΤΕ – ΕΛΤΑ: Για γέλια ή για κλάματα;..

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 29 Μαΐου 2014, 07:30
Νάσος Πουλακίδας


Θέλεις να βοηθήσεις αυτό το «έρμο το δημόσιο» και δε σε αφήνουν κάποιοι από τους εργαζομένους του να αγιάσεις. Χτυπάει το τηλέφωνο και ο πωλητής του ΟΤΕ με ωραίο και καλοσυνάτο τρόπο (αφού πρώτα σου αναφέρει ότι η συνομιλία καταγράφεται) σου αναλύει γιατί έχεις οφέλη να επιστρέψεις στον ΟΤΕ το σταθερό τηλέφωνο. Από τον Οργανισμό έχεις αποχωρήσει, τουλάχιστον, πριν από 10 χρόνια και έχεις βρει «καταφύγιο» σε ιδιωτική εταιρεία τηλεφωνίας.
Πραγματικά, τα οικονομικά οφέλη επιστροφής στον ΟΤΕ είναι σημαντικά και αποφασίζεις να πεις το «ναι». Μετά βέβαια χτυπάς το κεφάλι σου γι αυτή την επιλογή.
Κλείνεις το ραντεβού με τον πωλητή του ΟΤΕ για συγκεκριμένη ημερομηνία με τα κούριερ για να παραδώσεις φωτοτυπία ταυτότητας  και λογαριασμό της ιδιωτικής τηλεφωνικής  εταιρείας για να ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής. «Από το πρωί στις 10 έως τη μία μετά το μεσημέρι θα περάσει ο υπάλληλος των ταχυμεταφορών των ΕΛΤΑ «πόρτα – πόρτα» για να παραλάβει τα έγγραφα» σου τονίζει ο πωλητής του ΟΤΕ. Αμ δε… Η ώρα έχει φθάσει 4 το απόγευμα και εσύ περιμένεις τις …ταχυμεταφορές!.. Περιμένεις και περιμένεις… Αποφασίζεις να τηλεφωνήσεις στον ΟΤΕ – 210 629510.. -  και «τρως την πρώτη κεραμίδα». Ο υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου του ΟΤΕ αφού πληροφορείται το πρόβλημα, σου δίνει το τηλέφωνο -210 9355 28…- των κούριερ των ΕΛΤΑ για να μάθεις πότε και αν έρθει ο …ταχυμεταφορέας! Ρωτάς αν είναι δόκιμο να παίρνει τηλέφωνο ο πελάτης το κούριερ και η απάντηση είναι αφοπλιστική: «Ε, ας γίνει κατ΄ εξαίρεση!» Προχωράς το επόμενο βήμα και «τρως τη δεύτερη κεραμίδα…»
Η κοπελιά από το τμήμα «πόρτα – πόρτα» των ΕΛΤΑ αφού ακούει τι έχει συμβεί με την πεντάωρη, πλέον,   καθυστέρηση παράδοσης των εγγράφων έχει τη φαεινή ιδέα να προτείνει: «Μήπως θέλετε να σας δώσω τη διεύθυνση μας να μας φέρετε τις φωτοτυπίες της ταυτότητας και του λογαριασμού της ιδιωτικής εταιρείας;» Εκεί βέβαια χάνεις τη μιλιά σου και πέφτει και το ακουστικό κάτω!.. Άκου, να πάει ο πελάτης στο γραφείο …ταχυμεταφορών. Μάλιστα, αυτά συμβαίνουν εν έτει 2014 σε κάποια τμήματα του ΟΤΕ και των ΕΛΤΑ. Αν είχε συμβεί παρόμοιο περιστατικό σε ιδιωτική εταιρεία ήθελα να ήξερα ο υπάλληλος θα τολμούσε να περάσει την πόρτα των γραφείων την επομένη ημέρα; Δυστυχώς, δε ξέρω αν πρέπει να κλάψουμε ή να γελάσουμε με τη νοοτροπία κάποιων – ευτυχώς ολίγων – υπαλλήλων κρατικών Οργανισμών…

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 29 Μαΐου 2014, 07:32


Εκτύπωση
Αποστολή
Μέγεθος κειμένου: A A A
Αρχική σελίδα