Η ινδική εταιρεία ΤΑΤΑ επένδυσε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε μάρκες όπως η Jaguar και η Land Rover. Όπως φαίνεται, τα χρήματα που «έριξε» στις δύο αυτές εταιρείες πιάνουν τόπο, γεγονός που αποτυπώνεται σε αύξηση των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο και μάλιστα σε ποσοστό που ούτε οι άνθρωποι της δεν θα το περίμεναν.

Συγκεκριμένα, τον μήνα Μάρτιο, η Jaguar και η Land Rover διέθεσαν σε όλο τον κόσμο 36.471 αυτοκίνητα, που μεταφράζεται σε αύξηση της τάξεως του 51% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα και αποτελεί ρεκόρ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης