Τα τελευταία χρόνια με την οικονομική κρίση και τη γενικότερη αλλαγή στο φορολογικό καθεστώς που αφορά το αυτοκίνητο έχει παρατηρηθεί η τάση αύξησης των εταιρικών πωλήσεων σε σχέση με αυτές της λιανικής. Αξίζει να αναφέρουμε πως το 2000 το ποσοστό των εταιρικών πωλήσεων ήταν στο 21,1% και για το 2014 (μέχρι και τον μήνα Μάιο) το ποσοστό αυτό έχει ήδη αγγίξει το 60%.

Σύμφωνα με στοιχεία η πρώτη μάρκα σε ποσοστό εταιρικών πωλήσεων για την Ελλάδα είναι η Alfa Romeo. Σχεδόν 9 στα 10 αυτοκίνητα αφορούν αυτού του είδους την πώληση ενώ μόλις ένας στους 10 πελάτες επιλέγει να αποκτήσει μοντέλο της ιταλικής φίρμας. Στην αντίπερα.. όχθη η μάρκα που δεν τα πάει και τόσο… καλά με τις εταιρικές πωλήσεις είναι η Honda καθώς οι 9 στους 10 επιλέγουν να αποκτήσουν αυτοκίνητο της μάρκας μόνοι τους και όχι μέσω της εργασίας τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης