Σε ακινησία βρίσκονται περισσότερα από 645.000 αυτοκίνητα στην Ελλάδα, νούμερο ιδιαίτερα υψηλό και που οφείλεται στα υψηλά τέλη, τους φόρους και φυσικά τα τεκμήρια. Σύμφωνα με δημοσίευμα του AutoAffairs το ανησυχητικό στοιχείο έχει να κάνει με το γεγονός πως το 58% του συνόλου των οχημάτων στα οποία έχουν κατατεθεί οι πινακίδες κυκλοφορίας αφορούν σε αυτοκίνητα με κινητήρες από 700 κ.εκ. έως και 1.400 κ.εκ. γεγονός που σημαίνει πως οι Έλληνες καταναλωτές δεν έχουν τα χρήματα να διατηρήσουν στην κυκλοφορία ούτε ένα αυτοκίνητο 900 κ.εκ.

Το 58% των κατατεθημένων πινακίδων αφορά οχήματα με κινητήρες από 700 κ.εκ. έως και 1.400 κ.εκ.Χωρίς πινακίδες και αυτοκίνητα κάτω από 900 κ.εκ.
Ειδικότερα σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία που δημοσίευσε το AutoAffairs στις αρχές του 2014 είχαν κατατεθεί πινακίδες από 36.451 Ι.Χ. με κινητήρες έως 900 κ.εκ. και επιπλέον 333.491 Ι.Χ. με κινητήρες από 901 κ.εκ. έως 1.401 κ.εκ. Στην αμέσως επόμενη κατηγορία αυτοκινήτων με κινητήρες από 1.401 κ.εκ. έως 1.600 κ.εκ. έχουν κατατεθεί 129.338 πινακίδες κυκλοφορίας. Στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.601 κ.εκ. έως 1.800 κ.εκ. έχουν κατατεθεί 45.928 πινακίδες κυκλοφορίας ενώ πάνω από 62.000 ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρες από 1.801 κ.εκ. έως και 2.000 κ.εκ. έχουν καταθέσει επίσης τις πινακίδες κυκλοφορίας των αυτοκινήτων τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεγάλες απώλειες στην κατηγορία άνω των 2.000 κ.εκ.
Στην κατηγορία των οχημάτων με κινητήρες από 2.001 κ.εκ. έως και 3 λίτρα οι απώλειες είναι μεγαλύτερες καθώς μόλις 55.000 Ι.Χ. διατηρούνται στην κυκλοφορία ενώ πάνω από 23.500 ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρες από 2 έως 3 λίτρα τα έχουν θέσει σε φορολογική ακινησία. Η ίδια κατάσταση επικρατεί και στα οχήματα με κινητήρες από 3.001 κ.εκ. έως 4 λίτρα όπου το 1/3 του συνόλου των οχημάτων έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους για να γλιτώσουν τους φόρους.

Στην τελευταία κατηγορία οχημάτων με κινητήρες από 4 λίτρα και άνω τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα καθώς 4.586 ιδιοκτήτες έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους ενώ περίπου 7.000 είχαν τη δυνατότητα να τα διατηρούν στην κυκλοφορία και το 2014…

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

πηγή: AutoAffairs

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης