Στο ράλι Ακρόπολις έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση το Peugeot 208 T16 και κατάφερε στα χέρια του Craig Breen να γράψει το όνομά του στη λίστα των νικητών του εθνικού μας αγώνα που φέτος προσμετρούσε στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα! Ο Ιρλανδός ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά στην καριέρα του στο ERC χωρίς να αφήσει το παραμικρό περιθώριο αμφισβήτησης, αφού ολοκλήρωσε επικεφαλής της γενικής κατάταξης και τις δύο ημέρες του αγώνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο νικητής του 60ου ράλι Ακρόπολις, Craig Breen με Peugeot 208…

Άνθρωπος του αγώνα…

Σήμερα ο ίδιος κινήθηκε απροβλημάτιστα στις χωμάτινες ειδικές, και μάλιστα ούτε η αντεπίθεση που του εξαπέλυσε ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC κατάφερε να τον κάνει να αισθανθεί πως απειλείται. Αντιθέτως, όποτε χρειάστηκε απάντησε με τους χρόνους του στις ειδικές διαδρομές, καταφέρνοντας στο τέλος να πανηγυρίσει μια σπουδαία επικράτηση, και επιπλέον να τιμηθεί με το βραβείο «Colin McRae Trophy», το οποίο κερδίζει σε κάθε γύρο του ERC ο άνθρωπος του αγώνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεύτερη θέση για τον Γάλλο Bryan Bouffier…

Πίεσε και δικαιώθηκε..
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Γάλλος Bryan Bouffier, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι φημίζεται κυρίως για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, εμφανίστηκε τη δεύτερη μέρα αποφασισμένος να πιέσει και στο χώμα, χωρίς ωστόσο να καταφέρει το απόλυτο. Βέβαια, ο ίδιος θα μπορούσε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, αν δεν είχε υποπέσει σε συνολικά τρία λάθη κατά τη διάρκεια και των δύο ημερών του αγώνα, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Σε κάθε περίπτωση, το έργο του δεν ήταν εύκολο, αφού στην αρχή του σημερινού σκέλους ο Kajetan Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5 ακολούθησε το ρυθμό του, πιέζοντάς τον μάλιστα για τη 2η θέση της γενικής. Όμως, στα μέσα της ημέρας ο Γάλλος ξέφυγε, με αποτέλεσμα ο πρωταθλητής Πολωνίας, ο οποίος δεν έχει μεγάλη εμπειρία στο χώμα, να μην μπορεί να ακολουθήσει στον ίδιο ρυθμό. Παρ’ όλα αυτά, ο Kajetanowicz αποκόμισε σημαντικούς βαθμούς για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος.

Βάθρο για τον Kajetanowicz…

Φοβερές εξελίξεις…
Δραματική, ήταν η εξέλιξη στην κατηγορία Παραγωγής, με τον Erdi Tibor Jr. με το Mitsubishi Lancer EVO IX, ο οποίος ήταν επικεφαλής μέχρι την τελευταία ε.δ., να βγαίνει από το Λουτράκι 2 (τελευταία ε.δ. του αγώνα) με σπασμένη πίσω ανάρτηση, και τελικά να μην καταφέρνει να φτάσει στον τερματισμό. Έτσι, η νίκη στην κατηγορία «πέρασε» στα χέρια του Vitaliy Pushkar με Lancer EVO X, ο οποίος επίσης ολοκλήρωσε την τελευταία ε.δ. με πρόβλημα στο εμπρός σύστημα του Mitsubishi του. Αντίστοιχα συναρπαστική ήταν η εξέλιξη στην κατηγορία 2WD, με τον Zoltan Bessenyey με Honda Civic Type-R να είναι επικεφαλής μέχρι την προτελευταία ε.δ. του αγώνα, όπου μπροστά πέρασε ο Ιταλός Simone Tempestini. Πάντως, ούτε αυτός κατάφερε να χαμογελάσει, αφού ο κινητήρας του DS3 R3T του παρέδωσε το πνεύμα, με αποτέλεσμα η νίκη να περάσει στα χέρια του Ρώσου Evgeny Sukhovenko με Renault Clio R3.

Την κατηγορία Παραγωγής κατέκτησε ο Vitaliy Pushkar με Lancer EVO X…

Οι δύο Έλληνες…
Τέλος αξίζει να αναφέρουμε τον τερματισμό των μοναδικό τερματισμό των δύο ελληνικών πληρωμάτων που συμμετείχαν στο ERC. Ο λόγος για τους Ζούνη – Πατρικούση και Καλτσούην – Περίδη οι οποίοι τερμάτισαν στην 21η και 23η θέση της γενικής κατάταξης.


Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα πατήστε
ΕΔΩ

*στοιχεία από δελτίο Τύπου

Ζούνης – Πατρικούσης με Subaru Ιmpreza…

Καλτσούνης – Περίδης με Opel Corsa…

Tην κατηγορία 2WD κατέκτησε o Evgeny Sukhovenko…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης