Αποστολή στη Στουτγκάρδη
Λουκάς Παπαλάμπρος  

Μεταβήκαμε στο εργαστήρι τεχνολογίας της Mercedes στη Στουτγκάρδη και πήραμε μια γεύση από την ολοκαίνουργια C-Class, η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα τους επόμενους μήνες. Είδαμε το εσωτερικό του μεσαίου οικογενειακού μοντέλου και εντυπωσιαστήκαμε από τα βήματα προόδου της γερμανικής φίρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το στοίχημα των premium sedan


Εκπληκτικό το εσωτερικό της νέας C-Class

Η νέα C-Class αποτελεί το μεγάλο στοίχημα της Mercedes, καθώς είναι το τρίτο μοντέλο μετά τις A-Class και CLA που ενσωματώνει την καινούργια σχεδιαστική φιλοσοφία. Το γεγονός ότι είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα στην κατηγορία του υποχρέωσε – θα λέγαμε – τους ανθρώπους της γερμανικής φίρμας να δώσουν επιπλέον έμφαση στη νέα γενιά, προσδίδοντας ειδικά στο εσωτερικό, χαρακτήρα υψηλών Σαν να αιωρείται η οθόνη στο πάνω τμήμα της κονσόλας προδιαγραφών. Στο εργοστάσιο της Mercedes, στη Στουτγκάρδη, είδαμε αποκλειστικά την καμπίνα της νέας C-Class. Οι Γερμανοί είχαν καμουφλάρει το αυτοκίνητο, υπήρχε ειδικός φωτισμός στην αίθουσα, ενώ μας πήραν τις προσωπικές κάμερες, τις φωτογραφικές μηχανές και τα κινητά τηλέφωνα, ώστε να μην υπάρξει διαρροή σχετικά με το εξωτερικό αμάξωμα. Από τα λίγα που καταφέραμε να συλλέξουμε, το νέο premium sedan είναι ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, με δυναμική σχεδίαση που θυμίζει CLA, φέρει φώτα ημέρας LED με έξι μικρούς προβολείς πάνω από τα κύρια φωτιστικά σώματα, κεκλιμένη οροφή και βαθύ πορτμπαγκάζ. Διαθέτει νέες ζάντες αλουμινίου και ηλιοροφή δύο τμημάτων που καλύπτει όλη την οροφή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλα στο μάξιμουμ


H καλύτερη καμπίνα που έχουμε δει σε μοντέλο της Mercedes

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εσωτερικό της C-Class είναι ποιοτικά, σχεδιαστικά και τεχνολογικά σε ανώτερο επίπεδο. Όπως μας ανέφεραν τα στελέχη της Mercedes, το εξέλισσαν πέντε χρόνια, προσθέτοντας συνεχώς νέα στοιχεία. Για την κατασκευή του έχουν χρησιμοποιηθεί τα καλύτερα υλικά και έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια. Το ταμπλό έχει μοντέρνα σχεδίαση, με τα πέντε στρογγυλά όργανα να προσδίδουν σπορτίφ εικόνα. Η ενιαία κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει μια μεγάλη οθόνη στο πάνω τμήμα που θυμίζει touchpad και όλα ελέγχονται μέσω ενός εντυπωσιακού χειριστηρίου στη δεξιά πλευρά του οδηγού. Το τελευταίο έχει τη μορφή «ποντικιού» της Apple και ακριβώς από κάτω υπάρχει ένας μοχλός που περιλαμβάνει ακριβώς τις ίδιες λειτουργίες, αλλά σε χειροκίνητη μορφή. Συνολικά, έχουν τοποθετηθεί ελάχιστα κουμπιά και περισσότεροι διακόπτες, ενισχύοντας τη λειτουργικότητα και πρακτικότητα. Από αυτό το χειριστήριο ελέγχονται όλες οι λειτουργίες

Το υποβραχιόνιο ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα και το αναλογικό ρολόι στο κέντρο της κονσόλας είναι ίδια με αυτά που είχαν τα αυτοκίνητα Mercedes πριν από δεκαετίες, δίνοντας ένα ρετρό «αέρα» στην καμπίνα. Πίσω μπορούν να φιλοξενηθούν δύο ενήλικες -τρεις με παραχωρήσεις-, με τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων να έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε τα γόνατα των επιβατών να «χώνονται» μέσα!  

Φουλ του άσου στα συστήματα

Ένα αυτοκίνητο σαν αυτό δεν θα μπορούσε να μην περιλαμβάνει και όλα τα προηγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Εκτός από τα γνωστά, της γκάμας Mercedes, έχει προστεθεί μια τεχνολογία στο σύστημα κλιματισμού που κλείνει αυτόματα τον αέρα ανακύκλωσης όταν το αυτοκίνητο εισέρχεται σε τούνελ, για να μην μπαίνουν αναθυμιάσεις μέσα στην καμπίνα. Επίσης, το κάθισμα του συνοδηγού διαθέτει αισθητήρα, ο οποίος απενεργοποιεί τον αερόσακο μόλις τοποθετηθεί παιδικό κάθισμα.

Αν μπορείς… πιάσ’ το!

To προηγμένο σύστημα Head Up DisplayΗ νέα C-Class αναμφισβήτητα θέτει νέα, υψηλότερα στάνταρ σχεδόν σε όλους τους τομείς. Το εσωτερικό είναι μακράν το κορυφαίο και όσοι το δουν από κοντά όταν το αυτοκίνητο έρθει στην Ελλάδα (το 2014), θα καταλάβουν τι εννοούμε. Οι βασικοί ανταγωνιστές (Audi και BMW) είναι βέβαιο ότι πρέπει να προσπαθήσουν πολύ για να «πιάσουν» τη Mercedes σε αυτό το κομμάτι, η οποία δημιούργησε μια καμπίνα-σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, σε σχετική ερώτησή μας οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας δεν θέλησαν να απαντήσουν, λέγοντας ότι πρέπει να κάνουμε υπομονή λίγους μήνες ακόμα, οπότε και θα γίνει η επίσημη πρεμιέρα. Ωστόσο, είναι βέβαιο ότι θα τροφοδοτείται απά τα γνωστά τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα μοτέρ της γκάμας, αλλά και κάποια καινούργια, ενώ ορισμένες εκδόσεις θα συνδυάζονται με το αυτόματο εννιάρι κιβώτιο 9G-Tronic.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης