Η αποδοτικότερη έκδοση της νέας γενιάς του μεγάλου SUV της Honda, με τον καινούριο κινητήρα 1.6 i-DTEC είναι έτοιμη να μπει στην παραγωγή. Το πετρελαιοκίνητο CR-V θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές το φθινόπωρο.

Ο τετρακύλινδρος 1,6 diesel κινητήρας του ιαπωνικού μοντέλου αποδίδει 120 ίππους και 300 Nm ροπής, προσφέροντας χαμηλές εκπομπές ρύπων και κατανάλωση καυσίμου. Είναι ο ελαφρύτερος στην κατηγορία του, ζυγίζοντας 47 κιλά λιγότερο από τον 2.2 i-DTEC της Honda.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το CR-V 1,6 i-DTEC έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς και μηχανικό κιβώτιο 

Παρότι, η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει επίσημα τα χαρακτηριστικά του μοτέρ, η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές CO2, λογικά θα κυμαίνονται λίγο πάνω από τα 3,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και 94 γρ./χλμ. που έχει στο Civic. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης