H κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση της έβδομης γενιάς του Golf, αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου, με το λανσάρισμα να ξεκινά στις ευρωπαϊκές αγορές τον ερχόμενο Ιούνιο.   

Το Golf GTD τροφοδοτείται από ένα τετρακύλινδρο κινητήρα diesel 2.0 λίτρων, αποδίδοντας 184 ίππους και 380 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Επιταχύνει στα 0-100 σε 7,5 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων και προαιρετικά μέσω του αυτόματου DSG.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σπορ και οικονομικό  

Σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου, έχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου (4,1 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές ρύπων (109 γρ./χλμ.). Αισθητικά, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, οι ζάντες 19 ιντσών, η αεροτομή πίσω και οι επιχρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης, προσδίδουν σπορτίφ εικόνα. Η ίδια εικόνα ακολουθείται και στο εσωτερικό, με την ανάρτηση να έχει πλέον sport ρύθμιση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ημιμπάκετ καθίσματα στο εσωτερικό

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης