του Νίκου Βιτσιλάκη

Αν το K1600GT μας έπεφτε αρκετά παραφορτωμένο και το Κ1600 Bagger πολύ σπαρτιάτικο, τότε η BMW μάλλον μας σκέφτηκε και μας προσφέρει κάτι ενδιάμεσο, ονόματι K1600 Grand America.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σκοπός ο τουρισμός και κύριος στόχος το αμερικάνικο κοινό, εκεί όπου δεν υπάρχουν κρίσεις και οι κάτοικοι χαίρονται τις ..καταχρήσεις. Πέρα από την πλάκα τώρα, η Grand America αποτελεί φυσική εξέλιξη της Bagger και σκοπός της είναι να μπει στο μάτι της Honda Gold Wing F6B. Διαθέτει και αυτή επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα με τόνους ροπής, καθώς και εξοπλισμό που φέρει τη συμβίωση στα επίπεδα της χλίδας. O χωρητικότητας 1.649cc κινητήρας αποδίδει 160Hp και μια ροπή της τάξης των 17,8Kgm, που έχουν να αντιμετωπίσουν 364Kg βάρος. Σε σχέση με την αντίπαλο F6B τα πάει αρκετά καλύτερα, αφού η Honda βρίσκεται αντίστοιχα στους 125Hp, στα 17Kgm και στα 392Kg. Αυτό που εντυπωσιάζει στη BMW είναι πως το 70% της μέγιστης ροπής αποδίδεται στις μόλις 1.500 στροφές, κάτι που μεταφράζεται σε κορυφαίες για την κατηγορία επιταχύνσεις εν κινήσει. Το ύψος της σέλας του συνεπιβάτη μειώθηκε κατά 7 cm για ευκολότερη πρόσβαση και τα ποδωστήρια μετακινήθηκαν προς τα κάτω. Μια πιο ψηλή ζελατίνα εγγυάται καλύτερη αεροδυναμική προστασία και το στάνταρ ηχοσύστημα είναι έτοιμο να δεχθεί το σύστημα πλοήγησης. Υπάρχει πλέον top case με στήριγμα πλάτης και ενσωματωμένο φώς φρένων, ενώ οι πλαϊνές βαλίτσες έχουν μικρύνει σε όγκο. O προαιρετικός εξοπλισμός δεν έχει τελειωμό και στη λίστα του περιλαμβάνεται από φωτισμός ..δαπέδου και σφυρήλατο τιμόνι μέχρι cornering lights και quickshifter για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Grand America δεν είναι προνόμιο μόνο των κατοίκων της άλλης πλευράς του Ατλαντικού, κοινώς θα κυκλοφορήσει και στον υπόλοιπο πλανήτη, φυσικά και στην Ελλάδα μας. Η τιμή της έχει ήδη καθοριστεί στα 28.600€ και περισσότερα μπορείτε να μάθετε εδώ . 

Στο video που ακολουθεί μπορείτε να ακούσετε τον εξακύλινδρο να ..γουργουρίζει:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης