Ο γερμανικός κολοσσός προχώρησε στην απόλυση 600 εποχιακών υπαλλήλων, στο εργοστάσιο στη πόλη Zwickau, ενώ ανέστειλε και την παραγωγή του Phaeton στις εγκαταστάσεις της Δρέσδης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ναυαρχίδα της VW δεν κατάφερε ποτέ να κάνει μια αξιοπρεπή εμπορική πορεία, κοστίζοντας εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στην εταιρεία. Στο εργοστάσιο της Δρέσδης, παράγονται καθημερινά μόλις οκτώ Phaeton, με τους 300 από τους συνολικά 500 μηχανικούς να ασχολούνται μόνο με την κατασκευή και συναρμολόγηση του συγκεκριμένου μοντέλου.

Επίσημα, η παραγωγή του θα διακοπεί τον Μάρτιο του 2016, με το εργοστάσιο να κλείνει για αρκετά μεγάλο διάστημα προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες μετατροπές, ώστε να φιλοξενήσει την επόμενη γενιά του Phaeton. Όπως ανακοίνωσε ο επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων της VW στη Σαξονία, Jens Rothe, οι μελλοντικές θέσεις εργασίας θα είναι στο σημερινό επίπεδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσον αφορά το προσωπικό, θα μετακινηθούν όλοι στο εργοστάσιο του Zwickau, εκεί όπου κατασκευάζονται τα Golf και Passat. Επίσης, κάποιοι από τους προσωρινούς εργαζομένους που θα απολυθούν, υπάρχει περίπτωση να απορροφηθούν σε δυο μονάδες παραγωγής της Porsche. Βέβαια, τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα, καθώς οι εκπρόσωποι των εργαζομένων βρίσκονται σε συζητήσεις με τη διοίκηση της εταιρείας.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης