Στην έκθεση του Ντιτρόιτ που πραγματοποιείται αυτές τις μέρες, η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε ένα καινούργιο πρωτότυπο αυτοκίνητο με την ονομασία Vmotion 2.0.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το όχημα υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία «V-motion», δίνοντας μια πρώτη εικόνα της κατεύθυνσης που θα ακολουθήσει η Nissan στα μελλοντικά sedan. Συνδυάζει την υψηλή αισθητική με την προηγμένη τεχνολογία Intelligent Mobility, την άνεση και την εμπειρία κινητικότητας.

Οι σχεδιαστές της εταιρείας έχουν σχηματίσει στο αμάξωμα ένα τρισδιάστατο μοτίβο που χαρακτηρίζει τον όγκο και την αρχιτεκτονική. Σημείο αναφοράς είναι η μεγάλη και επιθετική μάσκα, με την «πλωτή οροφή», τις κεκλιμένες εμπρός κολόνες, το διακοσμητικό ανθρακονημάτινο τελείωμα με τη λεπτή ασημί λωρίδα και τα πίσω φώτα σε στιλ μπούμερανγκ να αποπνέουν δυναμισμό και φινέτσα. Οι επιφάνειες του αμαξώματος ορίζονται από τη «συναισθηματική γεωμετρία», ενώ παρόμοια με τη μάσκα είναι και η φιλοσοφία στον πίσω διαχύτη που φωτίζεται όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί σε καθεστώς ProPILOT.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πόρτες ανοίγουν διάπλατα αποκαλύπτοντας ένα εντυπωσιακό εσωτερικό. Στην κονσόλα ενσωματώνεται το ταμπλό και το σύστημα πολυμέσων, με την ενιαία οριζόντια οθόνη να κάνει τη διαφορά. Στα πίσω καθίσματα υπάρχει ακόμη μία κονσόλα με μικρότερη οθόνη. Το τιμόνι έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει σε οδηγό και συνοδηγό να βλέπουν καθαρά όλη την infotainment οθόνη, προσφέροντας παράλληλα την απαιτούμενη άνεση όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε λειτουργία ProPILOT.

Η απλή διάταξη της κεντρικής κονσόλας περιλαμβάνει ένα πολλαπλών λειτουργιών touchpad για τον χειρισμό του συστήματος πολυμέσων. Τα υλικά σε όλες τις επιφάνειες είναι ανώτερης ποιότητας, περιλαμβάνοντας ακόμα και ξύλινες επενδύσεις με Zebra Wood στο πάτωμα και τις πόρτες. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα προηγμένο σύστημα ακουστικής με ηχεία Bose UltraNearfield, ελέγχοντας την κατεύθυνση και την απόσταση του ήχου και δημιουργώντας ένα πεδίο ήχου 360 μοιρών γύρω από τον επιβάτη.

Το μπροστινό έμβλημα του οχήματος ενεργοποιεί φωτισμό, όταν το όχημα είναι σε λειτουργία αυτόνομης οδήγησης. Επιπλέον, το κυρτό πίσω κρύσταλλο με τους ρέοντες πίσω πυλώνες προσδίδει μια έξυπνη και αποτελεσματική αεροδυναμική.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης