Έπειτα από το επταθέσιο Altas, η γερμανική φίρμα ετοιμάζεται να λανσάρει στην αγορά τη σπορτίφ έκδοση του μεγάλου SUV με τα διακριτικά Cross Sport και την πενταθέσια διάταξη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανέφεραν τα στελέχη της VW στο πλαίσιο της έκθεσης της Νέας Υόρκης, το Atlas Cross Sport Concept, παρότι χαρακτηρίζεται ως πρωτότυπο, είναι περισσότερο όχημα προ-παραγωγής. Αυτό σημαίνει ότι το μοντέλο που θα δούμε στους δρόμους στα τέλη του 2019 ή στις αρχές του 2020 υιοθετεί την ίδια αισθητική με το όχημα που βλέπουμε στις φωτογραφίες.

Βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του ομίλου VW, έχοντας πιο αιχμηρή σχεδίαση και σπορ προφίλ σε σχέση με το επταθέσιο Atlas. Το μήκος του αμαξώματος είναι 4.846 χλστ., το πλάτος 2.029 χλστ. και το ύψος 1.734 χλστ. Πατάει σε ελαστικά διαστάσεων 285/45 με ζάντες 22 ιντσών, με τους τονισμένους θόλους των τροχών, την εντυπωσιακή μάσκα με το φωτιζόμενο σήμα και το ανασηκωμένο πίσω τμήμα, να αναδεικνύουν τη διαφορετικότητα του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζει το νέο τριάκτινο τιμόνι, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, η οθόνη αφής 10,1΄΄ του συστήματος πολυμέσων και η μικρότερη οθόνη του συστήματος κλιματισμού. Όλες οι επιφάνειες καλύπτονται από δερμάτινες επενδύσεις υψηλής ποιότητας, ξύλο και αλουμίνιο.

Για την κίνηση φροντίζει ένα plug-in hybrid σύνολο που συνδυάζει τον V6 3,6 λίτρων βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 355 ίππους, με τις επιδόσεις να είναι εξαιρετικές. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (e-mode, hybrid, GTE και Battery Hold), με την αυτονομία να ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα.

Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 42 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με τη VW, το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει επτά λειτουργίες (comfort, eco, off-road, gravel, sludge, sport και snow), εξασφαλίζοντας τη μέγιστη πρόσφυση σε κάθε επιφάνεια.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης