Μια ακόμη παγκόσμια διάκριση απέσπασε η Εφοδιαστική Αλυσίδα της UNILEVER, η οποία βρέθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά στην 1η θέση στο Gartner Supply Chain Top 25, ανάμεσα στις εταιρείες ταχέως κινούμενων καταναλωτικών αγαθών (FMCG).

Οι εξειδικευμένοι αναλυτές της Gartner αξιολογούν κάθε χρόνο περίπου 300 εταιρείες σε όλο τον κόσμο για να επιλέξουν και να ανακοινώσουν τις καλύτερες 25 εταιρείες. Ανάμεσα στους παράγοντες που συνέβαλαν στην αναγνώριση της Unilever, σύμφωνα με την επιτροπή, είναι η εστίασή της στη βιώσιμη ανάπτυξη και η δέσμευση για προμήθεια των πρώτων υλών από αειφόρες πηγές, καθώς και η καθημερινή προσπάθεια της εταιρείας να συνεργαστεί με προμηθευτές και πελάτες προς όφελος του περιβάλλοντος και της κοινωνίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ιδιαίτερη μνεία έγινε για πρωτοβουλίες όπως η προμήθεια 100% αειφόρου φοινικελαίου και η πρότυπη συνεργασία με την Trenitalia για την απευθείας σύνδεση των εργοστασίων παγωτού με τα κέντρα διανομής, χάρη στην οποία κάθε χρόνο βγαίνουν στους δρόμους 3.500 λιγότερα φορτηγά.

Πέρα από τη διεθνή αναγνώριση, στη χώρα μας η Εφοδιαστική Αλυσίδα της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas τιμήθηκε με δύο βραβεία στο πλαίσιο του θεσμού «Transport & Logistics Awards». Πιο συγκεκριμένα διακρίθηκε στις κατηγορίες «Ολοκληρωμένη Στρατηγική Εφοδιαστικής Αλυσίδας» και «Βελτιστοποίηση στην Εξυπηρέτηση Πελάτη», στην οποία η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas ήταν η μόνη εταιρεία ταχέως κινούμενων αγαθών που απέσπασε τη μέγιστη διάκριση.

Ο Γιώργος Μαυραγάνης, Διευθυντής Εφοδιαστικής Αλυσίδας της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas δήλωσε σχετικά: «Την τελευταία τετραετία, χάρη στην στενή συνεργασία τόσο με τους πελάτες όσο και με τους προμηθευτές μας έχουμε κάνει πολύ μεγάλη πρόοδο σε όλα τα επίπεδα της Εφοδιαστικής μας Αλυσίδας. Το Παγκόσμιο Σχέδιο Αειφορίας καθοδηγεί όλες μας τις ενέργειες προκειμένου να διασφαλίσουμε ένα πιο βιώσιμο παρόν και μέλλον στην πορεία για μια πιο υπεύθυνη ανάπτυξη».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης