Ο Τζον Αλμποράντε, διευθυντής marketing της Ryanair για την Ιταλία, την Ελλάδα και την Κροατία, επισήμανε σε δηλώσεις του σχετικά με την πρακτική των προσλήψεων και την παρέμβαση της ΓΣΕΕ στην Αθήνα, ότι οι προσλήψεις και η εκπαίδευση των πληρωμάτων καμπίνας γίνεται από τρίτη εταιρεία.

«Συνεργαζόμαστε με πέντε εταιρείες για τις προσλήψεις που κάνουμε. Ό,τι συμβαίνει στην εκπαίδευση, δεν σχετίζεται με τη Ryanair. Εμείς απλά θέλουμε έτοιμο και εκπαιδευμένο προσωπικό», ανέφερε ο ίδιος, σημειώνοντας ότι στις προθέσεις της εταιρείας είναι στις πτήσεις εσωτερικού, να υπάρχει τουλάχιστον ένα άτομο στο πλήρωμα καμπίνας, που θα γνωρίζει ελληνικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο διευθυντής marketing της εταιρείας, υπεύθυνος για την Ελλάδα, απέφυγε να σχολιάσει πόσες, άμεσες και έμμεσες, θέσεις εργασίας θα δημιουργήσει η Ryanair, επισημαίνοντας ωστόσο ότι ο ετήσιος στόχος είναι η διακίνηση 4 εκατ. επιβατών, από τα συνολικά 11 αεροδρόμια της χώρας στα οποία έχει παρουσία.

Πάντως, την ίδια ώρα η ΓΣΕΕ ζητά την άμεση παρέμβαση του υπουργείου Εργασίας και όλων των αρμοδίων αρχών, σχετικά με την πρακτική των προσλήψεων της αεροπορικής εταιρείας.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην επίσημη ιστοσελίδα της συνεργαζόμενης εταιρείας, που έχει αναλάβει για λογαριασμό της Ryanair την πρόσληψη προσωπικού, όσοι πληρούν τις προϋποθέσεις για να προσληφθούν – και χωρίς αυτό να κατοχυρώνει την πρόσληψή τους – αναγκάζονται να πληρώνουν δίδακτρα εκπαίδευσης, που ξεπερνούν το συνολικό ποσό των 3.000 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης