Ένα εισιτήριο δωρεάν με την αγορά δεσμίδας 10 απλών ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα δίνει σύντομα ο ΟΑΣΑ, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Δ.Σ. του Οργανισμού Τάσο Ταστάνη.

Ήδη η σχετική νομοθετική ρύθμιση έχει ψηφιστεί από τη Βουλή και με τον τρόπο αυτό η απλή διαδρομή θα στοιχίζει 1,27 ευρώ, αντί για 1,40 ευρώ. Το μέτρο θα αφορά και στα μειωμένα εισιτήρια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο αναφέρει ότι εξετάζεται η χαμηλότερη χρέωση του εισιτηρίου στις πρωινές διαδρομές 06.00-09.00 που μετακινούνται οι πολίτες προς την εργασία τους, για όσους κάνουν μικρές διαδρομές μέχρι πέντε στάσεις, αλλά και μία καλύτερη τιμολογιακή πολιτική για όσους αγοράζουν μηνιαία κάρτα των 30 ευρώ.

Όσον αφορά στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ο κ. Ταστάνης υποστηρίζει ότι «στόχος του ΟΑΣΑ είναι έως το τέλος του χρόνου ή το πολύ στις αρχές του επόμενου να καταργηθούν πλήρως τα σημερινά χάρτινα εισιτήρια». Όπως σημειώνει, «εκείνο που θα καταργήσει εντελώς το “έξυπνο” εισιτήριο είναι η διακίνηση πλαστών εισιτηρίων οποιασδήποτε μορφής από διάφορα κυκλώματα που αποτελούσαν ένα διαρκές καρκίνωμα όσον αφορά στα έσοδα του Οργανισμού».

Για την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων ο κ. Ταστάνης αναφέρει ότι «ο ΟΑΣΑ εξασφάλισε από την Περιφέρεια 30 εκατ. ευρώ και μέχρι το τέλος του έτους θα προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό για την προμήθεια 92 λεωφορείων νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Αναζητεί, επίσης, κι άλλες χρηματοδοτικές πηγές, ώστε μέχρι το 2022 να προμηθευτεί άλλα 500 λεωφορεία».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ΟΑΣΑ υπολογίζει ότι για την ομαλή λειτουργία των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας απαιτείται η πρόσληψη τουλάχιστον 700 τεχνικών και οδηγών. Δηλώνει, επίσης, ότι εφέτος το έλλειμμα του ΟΑΣΑ θα είναι μειωμένο κατά 19,34 εκατ. ευρώ σε σχέση με το προβλεπόμενο, ενώ απαντώντας στην κριτική της αξιωματικής αντιπολίτευσης για το συγκεκριμένο θέμα τονίζει ότι «η ΝΔ, προκειμένου να φορτώσει τα ελλείμματα στην πολιτική της σημερινής κυβέρνησης, παραβλέπει τις ”μαύρες τρύπες” των οφειλών (χρέη προς ιδιώτες κι άλλους οργανισμούς) που άφησαν οι δικές της διοικήσεις και ξεπερνούσαν στο τέλος του 2015 τα 190 εκατ. ευρώ συνολικά στην ΟΣΥ και τη ΣΤΑΣΥ».

Πηγή: ΑΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης