Το λάθος ενός τραπεζικού υπαλλήλου να αποστείλει όχι στον πελάτη αλλά … στην πρώην σύζυγό του την κίνηση των λογαριασμών του στοίχισε πολύ ακριβά τόσο στην Τράπεζα όσο και στον διαζευγμένο καταθέτη. Η πρώην σύζυγος κατάφερε, έχοντας στα χέρια της, τα αναλυτικά ενημερωτικά σημειώματα της Τράπεζας να κερδίσει τη διατροφή που διεκδικούσε για τα ανήλικα παιδιά τους ενώ η Τράπεζα κλήθηκε να πληρώσει …όλα τα σπασμένα.

Συγκεκριμένα, πρόστιμο 5.000 ευρώ που επέβαλε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα στην τράπεζα γιατί δεν διαφύλαξε την εμπιστευτικότητα των στοιχείων, αλλά παράνομα διαβίβασε τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη της σε τρίτο πρόσωπο. Και μάλιστα ένα πρόσωπο το οποίο δεν θα έχανε τη «χρυσή» ευκαιρία να τα αξιοποιήσει στη δίκη που εκκρεμούσε για το ύψος της διατροφής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα ενημερωτικά σημειώματα για τους λογαριασμούς του πελάτη της τράπεζας έγιναν «φύλλο και φτερό» από την πρώην σύζυγο η οποία έκπληκτη είδε να φθάνουν μαζί με την αλληλογραφία της, στη διεύθυνση της ατομικής επιχείρησης που εκείνη διατηρούσε.

Αν και ο πελάτης είχε ανοίξει καινούργιο λογαριασμό για τον οποίο είχε δηλώσει συγκεκριμένη διεύθυνση κατοικίας, δίνοντας παράλληλα εντολή για την απόκτηση μεριδίων κεφαλαίων μέσω του λογαριασμού του, τα ενημερωτικά σημειώματα της τράπεζας συνέχισαν να απευθύνονται όχι στον ίδιο αλλά στην πρώην σύζυγό του.

Τώρα πια, η Τράπεζα, με απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που επικύρωσε το πρόστιμο θα πρέπει να καταβάλει το ποσό των 5.000 ευρώ καθώς « δεν ήλεγξε ως όφειλε την διεύθυνση του πελάτης της, παρέλειψε να λάβει τα κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την ορθή υλοποίηση των υποχρεώσεων της ως υπεύθυνης επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων και δεν παρείχε τις κατάλληλες οδηγίες στο προσωπικό της για την ασφάλεια των δεδομένων και την προστασία τους από κάθε αθέμιτη επεξεργασία».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης