Ρεπορτάζ: Νίκος Τσιαμτσίκας

Μετά τις καφετέριες που σερβίρουν καφέ με ένα ευρώ λόγω κρίσης, τα καταστήματα που κάνουν ευκολίες ή εκπτώσεις τιμών 10% ή και παραπάνω σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού (μικροσυνταξιούχους, πολυτέκνους, ανέργους) έχουν αρχίσει να πληθαίνουν στο κέντρο της Αθήνας και στις συνοικίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα περισσότερα καταστήματα με αυτού του είδους τη σήμανση έχουν δει αύξηση των πωλήσεών τους, γεγονός που αποδεικνύει ότι η φιλικότερη στάση απέναντι στις δοκιμαζόμενες κοινωνικές ομάδες, εκτός από αναγκαία συνθήκη αλληλεγγύης, είναι και μια έξυπνη επιχειρηματική κίνηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κ. Κώστας Γιωτάκης, ο οποίος διατηρεί εδώ και 30 χρόνια επιχείρηση τροφίμων στην οδό Αθηνάς και είναι ένας από τους πρώτους που ξεκίνησαν αυτήν τη χειρονομία απέναντι στους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, παρέχοντας έκπτωση 10% στις τιμές όλων των προϊόντων που εμπορεύεται στο κατάστημά του, μας είπε χαρακτηριστικά: «Δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς. Ο κόσμος υποφέρει. Εμείς κάνουμε την κίνηση όχι μόνο για τον κόσμο αλλά και για εμάς τους ίδιους. Δεν βγαίνουμε κι οι ίδιοι πέρα πλέον. Κάνουμε ό,τι μπορούμε, γιατί η αγορά έχει τελειώσει…».

Η πελατεία στο κατάστημά του, πάντως, όπως μας είπε κι ο ίδιος, αυξήθηκε, καθώς ο κόσμος που αναζητεί φθηνότερες λύσεις – ακόμη και στα τρόφιμα – φαίνεται να εκτιμά την κίνηση καλής θέλησης από πλευράς του εμπόρου…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης