Ο καλύτερος συντονισμός των υπηρεσιών για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που πιθανά θα προκύψουν κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου ήταν το αντικείμενο συζήτησης που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του δημάρχου Πρέβεζας, Χρήστου Μπαΐλη, με την συμμετοχή του διοικητή της Π.Υ Πρέβεζας, Απόστολου Βασδέκη, του υποδιοικητή, Θεόδωρου Βαρδή, του αντιδημάρχου πολιτικής προστασίας, Ευάγγελου Ροπόκη και του υπεύθυνου πολιτικής προστασίας του Δήμου, Ευάγγελου Καζούκα.

Οι κ. Βασδέκης και Βαρδής ενημέρωσαν τη Δημοτική Αρχή για τα σημεία στα οποία θα πρέπει να υπάρξουν βελτιώσεις ενώ από κοινού καθορίστηκαν προτεραιότητες και συνεργασίες με την πολύτιμη συμβολή εθελοντικών ομάδων και πολιτών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο δήμαρχος Πρέβεζας κ. Μπαΐλης και ο αντιδήμαρχος κ. Ροπόκης αναφέρθηκαν στις προσπάθειες που κατέβαλε η Δημοτική Αρχή για την αντιπυρική θωράκιση του Δήμου, τους καθαρισμούς της βλάστησης, την τοποθέτηση νέων υδροστομίων και τις υπόλοιπες παρεμβάσεις που έγιναν καθώς και στα μέσα με τα οποία ο δήμος θα ενισχύσει το έργο της πυροσβεστικής υπηρεσίας σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία.

Όπως επισημάνθηκε και από τις δύο πλευρές η συνεργασία θεωρείται δεδομένη και ζητούμενο είναι τα όποια προβλήματα δημιουργούνται να αντιμετωπίζονται στην έναρξή τους.

Πηγή: pamepreveza.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης