Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πρώτες δοκιμές του αυτόματου συστήματος κλήσης έκτακτης ανάγκης eCall, στo πλαίσιο του πιλοτικού έργου eΚΛΗΣΗ (www.ecall-hellas.eu/). Το έργο προετοιμάζει το έδαφος σε εθνικό επίπεδο, ενόψει της υποχρεωτικής εφαρμογής της υπηρεσίας eCall σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το 2014.

Όπως ανακοινώθηκε, το έργο eKΛΗΣΗ στοχεύει στην υλοποίηση και επίδειξη μίας εθνικής πιλοτικής εφαρμογής του eCall, η οποία αποσκοπεί στη δημιουργία ενός συστήματος αυτόματης ειδοποίησης, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, οπουδήποτε στην Ευρώπη, με τα ίδια τεχνικά πρότυπα και την ίδια ποιότητα υπηρεσίας, μέσα από τη χρήση δικτύου κινητής τηλεφωνίας και τον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό κλήσης έκτακτης ανάγκης 112.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το έργο συντονίζει το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ), με τη συμμετοχή της Cosmote και της Space Hellas και εντάσσεται στο ΕΣΠΑ 2007-2013 και το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανταγωνιστικότητας και Επιχειρηματικότητας (ΕΠΑΝ ΙΙ).

Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε πρότυπο σύστημα και αφορούσαν στη δρομολόγηση κλήσεων eCall από το IVS (In Vehicle System).

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, βελτιστοποιήθηκε το σύστημα συνολικάενώ τα αποτελέσματα, που προκύπτουν, πιστοποιούν την ορθή λειτουργία του συστήματος από άκρη σε άκρη και την τεχνολογική ετοιμότητα του δικτύου κινητής τηλεφωνίας να εξυπηρετεί κλήσεις eCall. Το ΕΠΙΣΕΥ υλοποίησε τη μονάδα eCall (IVS) εντός ερευνητικού αυτοκινήτου, το οποίο και εξόπλισε κατάλληλα, για να επιτρέπει κλήσεις έκτακτης ανάγκης eCall. Η κλήση eCall μπορεί να ενεργοποιηθεί είτε αυτόματα από κάποιον αισθητήρα του οχήματος είτε χειροκίνητα με το πάτημα ενός κουμπιού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Cosmote είναι ο πρώτος πάροχος κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, που μπορεί να υποστηρίξει κλήσεις eCall, καθώς και ένας εκ των πρώτων στην Ευρώπη.
Επιμέλεια: Μυρτώ Τσάβαλου
Με πληροφορίες από το ΑΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης