Τι δεν πρέπει με τίποτα να φάτε μετά την προπόνηση

Τι δεν πρέπει με τίποτα να φάτε μετά την προπόνηση
O σωστός συνδυασμός διατροφής και γυμναστικής μπορεί να έχει σημαντικά αποτελέσματα στο σώμα σου.

Η κατάλληλη διατροφή έπειτα από ένα απαιτητικό πρόγραμμα γυμναστικής μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις περισσότερο λίπος και να αυξήσει τη λειτουργία του μεταβολισμού.

Παρ' όλα αυτά, υπάρχουν τρεις κατηγορίες τροφών που δεν πρέπει να καταναλώνετε μετά την άσκηση, αν θέλετε να δείτε γρήγορα αποτελέσματα και να ευεργετηθείτε άμεσα από τα οφέλη της γυμναστικής.

1. Αποφύγετε τα λιπαρά φαγητά και δεν εννοούμε μόνο τηγανητά φαγητά και snack foods, αλλά πρέπει να προσέξετε τα αλλαντικά, το κόκκινο κρέας, τα κίτρινα τυριά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα υψηλών λιπαρών. Η καλύτερη επιλογή είναι γαλοπούλα, αβγά και άπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως γιαούρτι και γάλα.

2. Πείτε όχι στα γλυκά και στα φρούτα που περιέχουν ζάχαρη. Η πιο ασφαλής επιλογή φρούτου μετά την προπόνηση είναι το πράσινο μήλο.

Περισσότερα στο govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 14 Νοεμβρίου 2017, 10:02