Το Tommy Hilfiger Group, το οποίο ανήκει εξ ολοκλήρου στην PVH Corp. ανακοινώνει την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια για το Φθινόπωρο 2014 με τίτλο «La Vie en rõpe».

Οι Hilfigers – η αγαπημένη all-American οικογένεια που βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μάρκετινγκ του brand- κάνει ένα ταξίδι στη λίμνη Tahoe, όπου η Καλιφόρνια και η Νεβάδα συναντιούνται για να δημιουργήσουν ένα preppy outpost ωσότου η εκλεκτή ομάδα των χαρακτήρων να κατακτήσει την ύπαιθρο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τραχιές αναφορές κάνουν την εμφάνισή τους σε: high-peak parkas, snowlines of shearling, blazers και bungee σχοινιά. Burnished sunset plaids εμφανίζονται σε shirtdresses, δερμάτινα jackets και μπότες. Μαζί τους -σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης- ένας σκύλος Αγίου Βερνάρδου.

Διαβάστε τη συνέχεια και δείτε φωτογραφίες στο govastileto.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης