Η απάντηση στη θλίψη της κρίσης. Εσύ τι λες; Αρκεί ένα κραγιόν, ένα κολιέ από χάντρες ή ένα ζευγάρι σαγιονάρες για να απογειώσει τη διάθεσή σου; Κι όµως, ναι!

Στροφή στις µικρές αγορές

Ξέρουµε ότι οι εποχές του ξέφρενου shopping ανήκουν στο παρελθόν. Κι όµως, εµείς οι γυναίκες φαίνεται ότι βρήκαµε τη λύση στη µιζέρια της κρίσης. Στροφή στις µικρές αγορές τύπου κραγιόν, καλσόν, βερνίκι νυχιών έχουν ήδη κάνει οι περισσότερες, αφού αναγκαστικά πλέον χρειάζεται να γυρίσουν την πλάτη στις πολυτέλειες. Αυτό επιβεβαιώνουν εξάλλου και µεγάλες εταιρείες καλλυντικών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το φαινόµενο όµως δεν είναι καινούργιο. Η ιστορία δείχνει ότι εµφανίζεται κάθε φορά που η οικονοµία µπαίνει σε ύφεση. Οι ειδικοί, µε τη σειρά τους, το βαφτίζουν lipstick effect (η επίδραση του κραγιόν) εξηγώντας ότι οι γυναίκες όταν βρίσκονται υπό πίεση αναβάλλουν αναγκαστικά µεγάλες αγορές όπως σπίτι, επώνυµο ρουχισµό κ.λπ. αγοράζοντας φτηνά καλλυντικά, αξεσουάρ και γενικά µικροαντικείµενα που µπορούν να κάνουν τη ζωή τους πιο ευχάριστη…

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης