Ήταν μία σύντομη ιστορία. Ο όμιλος Ralph Lauren ανακοίνωσε ότι ο Στέφαν Λάρσον, ο «σούπερ σταρ» διευθύνων σύμβουλος, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον Νοέμβριο του 2015 με στόχο να αναβιώσει το διάσημο brand θα αποχωρήσει από την εταιρεία τον Μάιο λόγω αγεφύρωτων διαφορών με τον ιδρυτή και πρόεδρο, Ραλφ Λόρεν για τη στρατηγική ανάκαμψης της.

Η είσοδος του Στέφαν Λάρσον είχε αναζωογονήσει την εταιρεία τον περασμένο χρόνο, καθώς κινήθηκε γρήγορα, προχώρησε σε απολύσεις προσωπικού, έκλεισε καταστήματα, βελτίωσε την ποιότητα και αναδιαμόρφωσε τον οίκο μόδας σε σύγχρονη, ταχέως εξελισσόμενη εταιρεία που ικανοποιούσε καλύτερα τις ανάγκες των σημερινών καταναλωτών. Όχι πια. Υπό την ηγεσία του Λάρσον, ο οίκος Ralph Lauren ανέπτυξε ένα έξυπνο σχέδιο ανάκαμψης και το εφάρμοσε καλά εναντίον του, εκτιμά το Bloomberg.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πωλήσεις των καταστημάτων Ralph Lauren κατέγραφαν πτώση για σχεδόν δύο χρόνια, αλλά σημάδια ανάκαμψης εμφανίστηκαν το τελευταίο τρίμηνο. Την περασμένη Πέμπτη, όταν ανακοινώθηκε η αποχώρηση του Λάρσον, η μετοχή του ομίλου υποχώρησε πάνω από 11%, εν μέρει επειδή οι επενδυτές αισθάνθηκαν ότι παραπλανήθηκαν από τον ιδρυτή, Ραλφ Λόρεν ο οποίος τους είχε πείσει τον Ιούνιο ότι ήταν έτοιμος να παραδώσει τα ηνία στον Λάρσον. Η μετοχή είχε ήδη καταγράψει πτώση 22% το τελευταίο 12μηνο.

«Και οι δύο αναγνωρίζουμε την ανάγκη εξέλιξης. Ωστόσο, διαπιστώσαμε ότι έχουμε διαφορετικές απόψεις για το πώς θα εξελίξουμε το δημιουργικό και το καταναλωτικό κομμάτι της επιχείρησης», δήλωσε ο Λόρεν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών Τζέιν Νίλσεν θα κατευθύνει τις προσπάθειες ανάκαμψης της εταιρείας και παράλληλα θα αναζητήσει έναν νέο διευθύνοντα σύμβουλο.

Η εξήγηση που δόθηκε από τον όμιλο «Ralph Lauren», ότι ο ιδρυτής του δεν μπορούσε να συμφωνήσει με τον διάδοχό του, εγείρει αμφιβολίες για το αν ο ίδιος θα παραιτηθεί ποτέ και θα αφήσει κάποιον άλλο να διευθύνει την επιχείρηση.

Αυτό αφορά και τη συναισθηματική πλευρά της επιχείρησης, όπως τον σχεδιασμό και το ύφος, που καθορίζουν πραγματικά το DNA της μάρκας.

Ο Ralph Lauren ήταν ανέκαθεν μία από τις μεγαλύτερες ιστορίες επιτυχίας εμπορικού σήματος της Αμερικής. Και οι επενδυτές μπορεί τελικά να διαπιστώσουν ότι ο Λάρσον αφύπνισε τον Λόρεν για τις αλλαγές που απαιτούνται για να σώσει την εταιρεία του. Το θέμα είναι, σημειώνει, τονίζει το Bloomberg, αν αξίζει να μείνει κάποιος για να το διαπιστώσει.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης