Αν η NASA σχεδιάζει να πραγματοποιήσει μια πτήση στον Άρη το 2022 ή το 2024, αυτό δεν θα μπορούσε να έχει γίνει χωρίς μία εφεύρεση που αναπτύχθηκε από τους μηχανικούς της ναζιστικής Γερμανίας κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου, το λεγόμενο «ιπτάμενο φτερό».

Στα γραφεία του κέντρου Armstrong, έρευνας και αεροδιαστημικής της NASA που βρίσκεται στη μέση της ερήμου «Mojave» στην Καλιφόρνια, ο επιστημονικός διευθυντής Al Bower και μια ομάδα μηχανικών εργάζονται εδώ και χρόνια, για να αναπτύξουν ένα μοντέλο αεροσκάφους με μια απλοϊκή άτρακτο και παρόμοια χαρακτηριστικά των φτερών ενός πουλιού!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Al Bower λέει στο BBC: «Τα φτερά κυριαρχούν όλων των υπολοίπων χαρακτηριστικών του άλμπατρος και προσπαθούμε για την εξάλειψη όλων των περιττών μερών, όπως είναι η ουρά».

Στις 28 Οκτώβρη του 2015, το αεροπλάνο «Prandtl-D», που σχεδιάστηκε από την ομάδα του Bower, πέρασε τα τρία πρώτα τεστ, πετώντας περίπου 10 λεπτά, 70 μέτρα πάνω από το έδαφος. Αλλά η NASA έχει ήδη μεγάλα σχέδια γι’ αυτό. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, εξετάζεται η διάθεση της τεχνολογίας του σε έναν μικρό δορυφόρο, πριν από την ανάπτυξη του αεροσκάφους στην ατμόσφαιρα του Άρη, προκειμένου να στείλει πίσω στη Γη υψηλής ανάλυσης φωτογραφικές εικόνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Όταν ένα τέτοιου είδους αεροσκάφος θα κάνει την πρώτη του πτήση στον Άρη το 2020, θα μπορεί να “γλιστρήσει” στα 2.000 πόδια στην επιφάνεια του πλανήτη Άρη και αυτό θα οφείλεται στο κέντρο καινοτομίας “Armostrong” της NASA», όπως περήφανα ανακοίνωσε η διαστημική υπηρεσία των ΗΠΑ, στις 30 Ιουνίου του 2015.

Και τώρα η NASA δεν είναι πραγματικά πίσω από αυτήν την καινοτομία.

Το BBC, όμως, αναφέρει ότι η καινοτομία αυτή δεν είναι μια νέα ιδέα: «Η πρώτη λειτουργική σχεδίαση αναπτύχθηκε από τους μηχανικούς της ναζιστικής Γερμανίας κατά τους τελευταίους μήνες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και αποτελεί έργο των αδελφών Horten. Στη δεκαετία του 1930, οι δύο Γερμανοί μηχανικοί ήταν οι πρώτοι που έφτασαν στον σχεδιασμό πτερυγίων για πάρα πολλά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένης της Horten Ho 229».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης