Στη δημοσιότητα έρχονται νέα στοιχεία για τις τελευταίες στιγμές πριν από τη συντριβή του ρωσικού Airbus της Metrojet το περασμένο Σάββατο στη Χερσόνησο του Σινά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τα δεδομένα των ραντάρ προκύπτει ότι προηγουμένως το αεροσκάφος έκανε στροφή 20 μοιρών προς τα δεξιά και εν συνεχεία επέστρεψε στην πορεία που ακoλουθούσε, κινούμενο βορειοδυτικάΣύμφωνα με τα διεθνή μέσα, το μοιραίο αεροσκάφος κινούνταν με ιλιγγιώδη ταχύτητα (σ.σ.: 438 χλμ./ώρα), όταν άρχισε να χάνει απότομα ύψος.

Η υπηρεσία της Metrojet «FlightRadar24» ανέλυσε τα δεδομένα που υπάρχουν μέχρι σήμερα και συμπέρανε ότι το αεροπλάνο έπεσε από τα 31.000 πόδια στα 26.000 μέσα σε 26 δευτερόλεπτα.

Από τα δεδομένα των ραντάρ προκύπτει ότι προηγουμένως το αεροσκάφος έκανε στροφή 20 μοιρών προς τα δεξιά και εν συνεχεία επέστρεψε στην πορεία που ακολουθούσε, κινούμενο βορειοδυτικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να σημειωθεί πως, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, το αεροπλάνο άρχισε να χάνει ύψος σταδιακά, πριν ξεκινήσει η κάθετη πτώση του. Επίσης, όπως μεταδίδει το Bloomberg, πριν από την απότομη βουτιά, παρατηρήθηκε μια επιβράδυνση της ταχύτητάς του και το τελευταίο στίγμα στο ραντάρ έδειχνε πως κινούνταν με 87χλμ./ώρα, πολύ κάτω από μια φυσιολογική πτήση.

Τα νέα στοιχεία συμπίπτουν με τα πρώτα συμπεράσματα των αρμόδιων αιγυπτιακών και ρωσικών Αρχών που ανέφεραν ότι το Airbus διαλύθηκε στον αέρα.

Σύμφωνα με τον John Cox, επικεφαλής της υπηρεσίας Ασφαλών Λειτουργικών Συστημάτων, «οι πληροφορίες του “FightRadar24” είναι σαφώς καλύτερες, ωστόσο δεν μπορούμε να καταλήξουμε ακόμη σε κάποιο ασφαλές συμπέρασμα».

Προς το παρόν, τα μοναδικά ασφαλή συμπεράσματα είναι πως ό,τι συνέβη στο μοιραίο αεροσκάφος ξεκίνησε στις 06.13 τοπική ώρα και πως έπειτα από μια σταθερή άνοδο ακολούθησε μια βίαιη πτώση.

Σύμφωνα με το NBC, οι έρευνες κινούνται τώρα στα πρόσωπα που επέβαιναν στο Airbus.

Όπως τονίζει το πρακτορείο, κανείς από τους 224 επιβάτες δεν εντοπίστηκε σε κάποια από τις βάσεις τρομοκρατικών δεδομένων των ΗΠΑ.

Διαβάστε επίσης:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης