Μια νέα λειτουργία, η οποία θα του επιτρέπει να παρακολουθεί και να αναλύει την ψηφιακή συμπεριφορά των χρηστών του, ετοιμάζεται να θέσει σε δοκιμαστική λειτουργία το Facebook.

Το Facebook συγκεντρώνει ήδη τεράστιο όγκο προσωπικών δεδομένων. Η τεχνολογία που δοκιμάζει το κοινωνικό δίκτυο του Μαρκ Ζούκερμπεργκ θα του δώσει τη δυνατότητα να «αλιεύει» δεδομένα, όπως για πόσο χρονικό διάστημα οι χρήστες αφήνουν τον κέρσορα που εμφανίζεται στην οθόνη τους πάνω από συγκεκριμένο περιεχόμενο (ανάρτηση, φωτογραφία, διαφήμιση κ.λπ.) ή την ώρα που πλοηγούνται σε κάθε ιστοσελίδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης