Οι γνωστοί πουριτανοί της Βρετανίας διαμαρτυρήθηκαν και τελικά κατάφεραν να απαγορέψουν την προβολή της νέας διαφήμισης του Renault Clio, καθώς όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά: «καλούσε τους τηλεθεατές να αντιμετωπίσουν τις γυναίκες ως σεξουαλικά αντικείμενα».

H Advertising Standards Authority απαγόρευσε την διαφήμιση, καθώς ένα και μόνο παράπονο ήταν αρκετό για να παρέμβει, απορρίπτοντας τον ισχυρισμό της Γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας που ισχυρίστηκε ότι ήταν μια παρωδία μιας τυπικά γαλλικής Moulin Rouge σκηνής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρότι στο YouTube έχει 3.5 εκατομμύρια προβολές, η Αρμόδια Αρχή Διαφήμισης έκρινε ότι ήταν προκλητικά σεξουαλική και ενδέχεται να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Μαρία Σινιώρη

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης