Μέχρι και 40% εξοικονόμηση χρημάτων μπορεί να πετύχει ένα νοικοκυριό κάνοντας «έξυπνα» ψώνια στα σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), το 80% των καταναλωτών θεωρεί ότι στο σούπερ μάρκετ έχει τη δυνατότητα να συγκρίνει και να επιλέξει ανάμεσα σε πολλά και διαφορετικά προϊόντα (διαφορετικές μάρκες, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, διαφορετικές ποικιλίες προϊόντων, διαφορετικές τιμές, διαφορετικές συσκευασίες, διαφορετικές χώρες κ.λπ.).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο καταναλωτής μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα, αν:

– συγκρίνει τις τιμές ανάμεσα σε διαφορετικά προϊόντα στο ράφι (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν)

– επιλέξει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (το 63% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σύγκριση με το παρελθόν)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

– επιλέξει εκπτωτικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες (το 83% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν)

– επισκεφθεί περισσότερα από ένα καταστήματα (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).

Επιμέλεια: Άννα Μορφούλη

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης