Λάβαμε και δημοσιεύουμε (χωρίς να υιοθετούμε) την παρακάτω επιστολή-καταγγελία από αναγνώστη του zougla.gr:

Καλημέρα σας,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Σάββατο 5/11/2016 και στις 13:30, η έγκυος (9 μηνών) σύζυγός μου και εγώ επισκεφτήκαμε το κατάστημα ΤΖΑΜΠΟ στο Μοσχάτο (οδός Πειραιώς) για να αγοράσουμε δύο είδη (επίσκεψη αστραπή – όπως θεωρήσαμε).

Όντως πολύ κοντά στην είσοδο, βρήκαμε και τα δύο είδη που ψάχναμε, οπότε και αρχίσαμε να ακολουθούμε τις πινακίδες «Έξοδος-Ταμεία». Γρήγορα συνειδητοποιήσαμε ότι για κάποιο «περίεργο» λόγο δεν υπήρχε γρήγορη πρόσβαση προς τα ταμεία. Αντιθέτως, έπρεπε να διασχίσουμε ολόκληρο το κατάστημα (το οποίο μόνο μικρό δεν είναι) κάνοντας ζικ-ζακ για πολλή ώρα. Ευτυχώς, παρόλο το περπάτημα δεν γεννήσαμε εντός του καταστήματος, αλλά σίγουρα κουραστήκαμε πολύ αλλά και θυμώσαμε με αυτή την «τακτική» που κάποιοι στην εταιρεία σας τη λένε Μάρκετινγκ (;), θεωρώ ότι είναι εξαναγκασμός με σκοπό την πώληση και σίγουρα αποτελεί μία ανήθικη συμπεριφορά προς τον καταναλωτή. Προς την εταιρεία «ΤΖΑΜΠΟ» έχω να πω ένα μόνο πράγμα: ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! (Περαιτέρω, το γεγονός ότι Σάββατο μεσημέρι δεν υπήρχε Ταμείο Express κατόπιν αυτών, καταλαβαίνω ότι δεν σας ενδιαφέρει).

Το παρόν κοινοποιείται στο ΙΝΚΑ και στο zougla.gr και είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή δήλωση, σε τυχόν δικές σας ενέργειες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά τιμής

Γ. Μανδηλαράς

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης