*** Θυμάστε την περίοδο
με τον διαγωνισμό των τηλεοπτικών αδειών,
όπου ο «Σκάι» έχυνε μαύρο δάκρυ νυχθημερόν
για τούς χιλιάδες εργαζομένους
που -τάχα μου, τάχα μου- θα χάναν’ τη δουλειά τους;

* Θυμάστε που δεν προλαβαίναμε να τού δίνουμε χαρτομάντηλα;
Θυμάστε που δεν προλαβαίναμε να σφουγγαρίσουμε τα δάκρυα τού «Σκάι»
για τούς ανθρώπους που θα πετάγονταν στον δρόμο
εξαιτίας τής ανάλγητης δημοπρασίας
που είχε προκηρύξει η «φασιστερά» τού ΣΥ.ΡΙΖ.Α.;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Ο «Σκάι» ζητάει με τρισέλιδη επιστολή του
προς το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης
να ρίξει «μαύρο» στο «Mega»,
το οποίο κατηγορεί για αθέμιτο ανταγωνισμό
και χαρακτηρίζει τη λειτουργία του ως «παράνομη».

* Άραγε, τα πολιτικά κολλητάρια τού «Σκάι» τι λένε για όλο αυτό;
Οι βουλευτάδες και οι πολιτικάντηδες που συμμετείχαν στον οδυρμό του,
τότε που «χιλιάδες οικογένειες θα πετιούνταν στον δρόμο»,
συμφωνούν με το αίτημα τού αγαπημένου τους σταθμού;
Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία
ότι κάποια μπούρδα θα μηχανευθούν
για να δικαιολογήσουν την ανακολουθία των συμπεριφορών.
Αλίμονο στους πολίτες-τηλεθεατές
που εμπιστεύονται τον συγκεκριμένο τηλεοπτικό σταθμό
για την ενημέρωσή τους
και θα κληθούν τώρα να παπαγαλίζουν φαιδρά επιχειρήματα
προκειμένου να μην εκπέσει το δημοσιογραφικό λάβαρο
τής Νέας Δημοκρατίας τού Κούλη Μητσοτάκη.

* Για την υποκρισία που διέπει τον «Σκάι»
και για τη φερεγγυότητά του (την ποιαν;),
έχετε ξαναδιαβάσει σ’ αυτήν τη στήλη.
Για τα οικονομικά προβλήματά του, επίσης.
Για τις ασταμάτητες απολύσεις, ομοίως.
Και σάς βεβαιώ ότι βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή•
θα δούμε πολλά ακόμη,
στο πλαίσιο τής εκστρατείας «Όλοι Μαζί Ρομπούμε»•
το γεγονός ότι αυξάνονται και πληθύνονται τα κρούσματα εργαζομένων
που φεύγουν από το κανάλι τού Φαλήρου
και δεν θέλουν ούτε να προφέρουν το όνομά του,
λέει πολλά.
Διότι, πώς να προφέρεις μία φούσκα; Θα σπάσει…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

*** Χθες κάθισα και είδα την αγαπημένη μου κωμωδία•
το «Ντανουάζ».
Πραγματικά,
δεν μπορώ να παρακολουθήσω αυτήν τη σειρά
και να μη γελάσω με τις ατέλειες στο σενάριο και στη σκηνοθεσία της.
Όμως,
επειδή η Δημοσιογραφία και η Τηλεοπτική Κριτική
οφείλουν να μην είναι γενικόλογες και αόριστες,
αλλά να γίνονται συγκεκριμένες και να επιχειρηματολογούν,
ξεκινώ…

* Στη σειρά ο Στέφανος Λαμπίρης (Ντάνος)
έχει βιώσει την οδυνηρή απώλεια τού ναρκομανούς αδελφού του•
μάλιστα,
στη σχετική αναδρομή που τον έχουμε δει να κάνει με τη σκέψη του,
δεν βρίσκει απλώς νεκρό τον αδελφό του,
αλλά δολοφονημένο με μία σφαίρα στην καρδιά και εν μέση οδώ
(για την ακρίβεια, σε ένα πεζοδρόμιο).

* Και (σάς) ερωτώ..:
Αν δολοφονούσαν ένα αγαπημένο σας πρόσωπο,
εσείς θα πηγαίνατε και θ’ ανοίγατε κατάστημα όπου θα πουλούσατε όπλα;
Σού σκοτώνουν τον αδελφό και αμέσως εμπνέεσαι τη φαεινή ιδέα..:
«Ααα…, τι ωραία…
Τώρα που μού δολοφονήσαν’ τον αδελφούλη μου, θα γίνω έμπορος όπλων…».
Θεϊκό;

*** Ξέρω ότι ήδη καγχάζετε,
αλλά σάς έχω και δεύτερο παράδειγμα…
Είναι μία παντρεμένη τύπισσα, η Νικόλ,
η οποία γουστάρει τον Στέφανο-Ντάνο
και θέλει να φάει μαζί του το «μήλο».
Είναι ενθουσιασμένη από τις ωραίες στιγμές που πέρασε μαζί του
και έχοντας γυρίσει στην οικογενειακή της εστία τον σκέφτεται συνέχεια•
όποτε λείπει ο άνδρας της, τηλεφωνεί στον Στέφανο για να τον ακούσει…

* Είναι βράδυ…
Είναι μόνη της στο σπίτι, προσπαθεί να τού μιλήσει,
αλλά δεν είναι διαθέσιμος και τού αφήνει μήνυμα στον τηλεφωνητή.
Μπαίνει ο άνδρας της, ο οποίος έχει διάθεση να συνευρεθούν ερωτικά.
Τον αποφεύγει λέγοντάς του «Μόνο αυτό έχεις στο μυαλό σου;» (…;;;).
Η αρνητική ένταση, διάχυτη στον χώρο.
Τσακώνονται. Αυτός τής λέει ότι ξενέρωσε και πάει για ύπνο.
Την ώρα που εκείνος ανεβαίνει την εσωτερική σκάλα
που οδηγεί στο υπνοδωμάτιο,
αυτή ακούει στον τηλεφωνητή της το μήνυμα-απάντηση τού Στέφανου
και χαμογελάει σαν αμέριμνη 14χρονη έφηβη
που η μόνη της έγνοια είναι αν θα διαβάσει «Μανίνα» ή «Σούπερ-Κατερίνα».
Γυναίκα που μόλις έχει τσακωθεί με τον άνδρα της,
χαμογελάει ρομαντικά και παρατεταμένα με το μήνυμα τού επίδοξου εραστή.
ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.

* Και θα μού πείτε (ευλόγως)..:
Δηλαδή,
τι κάνει στην πραγματικότητα μία γυναίκα σε αντίστοιχη περίπτωση;
Είναι απλό•
επειδή θα νιώσει αφόρητα περιορισμένη από την ύπαρξη τού συζύγου της,
θα πάρει την άγρια έκφραση τής ερωτευμένης και εγκλωβισμένης γυναίκας.
Δεν θα κάθεται να πεταρίζει βλεφαρίδες,
να χαμογελάει σαν «Τζοκόντα» που μόλις έχει πιει μπάφο
ή να γελάει σαν τον Κώστα Τσάκωνα.
ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.

*** Κατά τα λοιπά,
επειδή στο πρόσφατο παρελθόν
έχω περιπαίξει τον Ντάνο για τις υποκριτικές του δυνατότητες,
να πω ότι -τηρουμένων των αναλογιών- είναι αρκετά καλός•
αν δεν ξέρεις ότι είναι πρωτόπειρος,
δεν τον ξεχωρίζεις από τούς υπόλοιπους ηθοποιούς τής σειράς
(αυτό δεν ξέρω αν είναι καλό για τον Ντάνο ή κακό για τούς υπόλοιπους).

* Βεβαίως, μην περιμένετε και ρεσιτάλ•
όποιο κι αν είναι το γεγονός, ό,τι κι αν συμβαίνει,
το ηχόχρωμα τού Ντάνου παραμένει πεισματικά το ίδιο
και αρνείται ν’ αλλάξει•
η διακύμανση τής φωνής του πάσχει από ψύξη•
μιλάμε για… «φωνή-κολάρο».

* Φυσικά,
για τις λυσσάρες θαυμάστριες τού Ντάνου
αρκούσε η σκηνή που τον είδαν ημίγυμνο,
για να στήσουν πανηγύρι στα «social media».
Έρμε Γιώργο Αγγελόπουλο,
αυτές μέχρι και μασχάλη θα σε βάλουν να ξουρίσεις
(που το έχεις κάνει ήδη, αλλά λέμε τώρα…).

*** Όμως,
μιας και μιλάμε για «διακύμανση φωνής»,
εκεί που τρελάθηκα είναι με την Κοραλία Καράντη.
Η καταξιωμένη ηθοποιός έχει τον ρόλο μίας γυναίκας με δύναμη και εξουσία•
ε, λοιπόν,
τέτοιον και τόσον τρόμο είχα να νιώσω
από τότε που ο Μάρλον Μπράντο
μιλούσε με εκείνη την απόκοσμα μαφιόζικη χροιά στην ταινία «Νονός».
Σού μιλάει η Κοραλία Καράντη
και νομίζεις ότι την επόμενη στιγμή θα είσαι νεκρός•
ότι έχει ήδη υπογράψει το συμβόλαιο δολοφονίας σου.

* Αμ, το άλλο..; (και εδώ θέλω και τη δική σας γνώμη)
Η Κοραλία Καράντη δεν θυμίζει Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου;
Δεν λέω ότι είναι ίδιες, αλλά μία ομοιοτητούλα την έχουν.
Ε; Όχι;


*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες Δευτέραν τα σπουδαιότερα…

*** Καλό Σαββατοκύριακο. Τα λέμε τη Δευτέρα…

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης