*** Φίλες και Φίλοι, ξεκινάω με μυθική Υπο-Κοσμική ατάκα:
Η Νατάσα Καλογρίδη δεν αρέσκεται να ανα-κοκλώνη τη σχέση της.

* Μετά από αυτό το έπος θα έπρεπε κανονικά να κλείσω τη στήλη για σήμερα,
διότι πλέον παράγω τόσην υπερ-αξία
που αρχίζω να φοβούμαι ότι θα προκαλέσω… «Αντίστροφο Κραχ».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Εν’ πάση περιπτώσει, ας μη γίνομαι ένας νεόπλουτος περιαυτολόγος,
ας μη μετατρέπομαι σε κορύβαντα
(παρεμπιπτόντως,
επειδή δεν πρέπει να ξεχνάμε και τη γνωστική μας αποστολή,
οι Κορύβαντες ήταν ιερείς τής θεάς Κυβέλης
που αλαλάζαν’ ευρισκόμενοι υπό το κράτος θρησκευτικής έκστασης
και έχουν γίνει συνώνυμο τής Φωνασκίας).

* Επανερχόμαστε, όμως, στα Εγκόσμια,
διότι, φίλες και φίλοι,
υπάρχουν δραματικές εξελίξεις στο καυτό ζεύγος Λυκουρέζου-Καλογρίδη.
Συγκεκριμένα,
όπως λένε έγκυρες πηγές που δεν επιδέχονται την παραμικρή… υϊοθέτηση,
ο Αλέξανδρος και η Νατάσα είχαν το πρώτο δημόσιο καβγαδάκι τους
διά… σημαντικήν αφορμήν,
καθώς ο διακεκριμένος ποινικολόγος
ετόλμησε να φέρει αντιρρήσεις στην καλή του,
όταν αυτή εθέλησε να επιδοθούν σε clubbing.
Φυσικά,
αρκούσαν μερικές φωνές τής Νατάσας στην πλατεία Κολωνακίου,
ώστε ο Αλέξανδρος να συμμορφωθεί προς τας υποδείξεις
και έτσι η βραδιά εκύλησε χωρίς άλλα ευτράπελα.

* Όμως, γίνεται αντιληπτό μετά από τούτο το τεράστιο ατόπημά του,
ότι ο Λυκουρέζος δεν καταλαβαίνει με ποια γυναίκα έμπλεξε•
το περίφημο «Αυτή μέχρι μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις»
πλέον βγαίνει και σε version «Αυτή θα σε μετατρέψει σε “50Cent”».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Άλλωστε,
το «κορίτσι» κατέθεσε με τον πλέον πειστικό τρόπο τα διαπιστευτήριά του,
όταν πρόσφατα εμφανίστηκε στην εκπομπή τού «φανοστάτη»
έχοντας μετατρέψει τον λαιμό της σε «Χρυσοποίκιλτη Ψαροταβέρνα».


* Η Νατάσα… Συναγρίδη,
με αυτό το ανεκδιήγητο αστακοειδές κατασκεύασμα κρεμασμένο πάνω της,
με λευκή στράπλες τουαλέτα,
με το σιλικονάτο στήθος να διεκδικεί την πλήρη απελευθέρωσή του,
με σαμπάνια στο χέρι
και με δελαπατρίδειο βλέμμα,
δημιουργεί το Απόλυτο Saddening.

* Είναι τόση η ανάγκη της να την κοιτάξουμε,
που δεν έχουμε άλλην επιλογή παρά να την κοιτάξουμε.
Δεν τής πιστώνεται ως προσωπικό της επίτευγμα•
είναι ο υπ’ αριθμόν 1 «Νόμος τής Πρόκλησης» αυτός•
αν θέλεις να σε κοιτάξουν, θα σε κοιτάξουν.

* Βεβαίως,
για να διατηρούμε και τη δέουσα ιεραρχία
όσον αφορά στη Μιντιακή Εκκεντρικότητα,
ουδείς και ουδεμία κατέφερε έως τα τώρα
να ξεπεράσει την Εικόνα που εδημιούργησε το 2004 στο «Fame Story»
ο Παναγιώτης Χατζηστεφάνου.


* Το θέμα που διαρκώς προκύπτει από τότε,
είναι η διάκριση των ορίων
ανάμεσα στην Πρόκληση και στο Ατενσιονχοριλίκι,
ανάμεσα στην Εκκεντρικότητα και στη Γελοιότητα,
ανάμεσα στον Αυτοσαρκασμό και στο Κόμπλεξ,
ανάμεσα στην Τέχνη και στο Γιουσουρούμ.

* Πολύ συχνά, αυτά τα όρια είναι εξαιρετικώς δυσδιάκριτα•
ο βασικός λόγος που δεν γίνεται εύκολα να εξαχθεί ετυμηγορία,
είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει πιστοποιημένος ειδήμων
που να είναι κοινά αποδεκτή η ικανότητά του
να ξεχωρίζει τα σύνορα των προαναφερθεισών εννοιών.
Ως εκ’ τούτου, κάθε άνθρωπος βγάζει τα δικά του συμπεράσματα,
με βάση τον δικό του χαρακτήρα, τη δική του παιδεία,
τις δικές του προσλαμβάνουσες, τούς δικούς του ορίζοντες,
τη δική του πνευματικότητα.

* Η πιο εύκολη και επιπόλαια προσέγγιση
είναι να πετάξεις έναν αφορισμό τού τύπου
«Έλα μωρέ τώρααα…
Θα ασχολούμαστε με τα καραγκιοζιλίκια
τού κάθε “Χατζηστεφάνου” και τής κάθε “Καλογρίδη”;».

* Ακόμη και αν κάτι είναι «καραγκιοζιλίκι»,
υπάρχει πάντοτε και η ανάγνωση «πίσω από τις γραμμές».
Διόλου τυχαίο, άλλωστε,
ότι ο κεντρικός ήρωας τού «Θεάτρου Σκιών»,
αποτελεί για τούς ανθρώπους που προβαίνουν σε εύκολους αφορισμούς
το «Σύμβολο τής Γελοιότητας»•
μιλάμε για ακραία αδικία και κατασυκοφάντηση,
καθώς το «Θέατρο Σκιών» είναι έξοχη παραβολή,
ταπεινή κοινωνική ηθογραφία,
μοναδική μορφή Λαϊκής Τέχνης.

*** Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για μία γυναίκα
που έχει αλλάξει ριζικά την εμφάνισή της
καταφεύγοντας στην Πλαστική Χειρουργική,
που κάνει σχέση με έναν άνθρωπο
από τον οποίο έχει πολύ μεγάλη ηλικιακή διαφορά,
που ντύνεται εκκεντρικά, αλλόκοτα, επιδεικτικά,
που μοστράρει την οξύνοιά της,
που φέρεται με θράσος, με τουπέ.

* Τι κοινό εκπέμπουν όλα αυτά;
ΑΜΥΝΑ.
Αυτή είναι η απάντηση.
Και δευτερευόντως, Ανασφάλεια.

* Τα πομπώδη «Εγώ ζω τη ζωή μου» και τα «Κάνω ό,τι γουστάρω»
που ξεστομίζει η Νατάσα Καλογρίδη,
τα ακούω βερεσέ.
Άνθρωπος που διεκδικεί παντί τρόπω την προσοχή,
έχει βιώσει Έλλειψη Προσοχής.
Νόμος.

*** Βεβαίως, σε τούτο το σημείο να επισημάνω το εξής..:
Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί
ότι -επί παραδείγματι-
η Καλογρίδη μπήκε πρόσφατα στη θάλασσα με τις γόβες,
μόνο και μόνο επειδή ήξερε
ότι την τραβούσε μία κάμερα ή μία φωτογραφική μηχανή.
Αυτή είναι η Μισή Αλήθεια.

* Η Πλήρης Αλήθεια είναι ότι αυτό το άτομο, αυτή η γυναίκα,
θα έμπαινε με τις γόβες της στη θάλασσα
ακόμη κι αν δεν υπήρχε κάμερα ή φωτογραφική μηχανή
να την απαθανατίζει.
Αρκεί για την κάθε «Καλογρίδη»,
να την κοιτάζει έστω κι ένας άνθρωπος για να κάνει την τρέλα της.
Αλλά ακόμη και μόνο του ένα άτομο σαν την Καλογρίδη,
είναι ικανό να κάνει μία προσωπική τρέλα
ως Πρόβα Δημόσιας Τρέλας!

* Κλείνω για σήμερα με ένα πάλαι ποτέ απόφθεγμά μου..:
«Η Τρέλα είναι η Ενήλικη Καταδίκη τής Παιδικότητας.»!
Και οι νοούντες νοήτωσαν…

*** Φεύγω για να σάς λείψω
και θα επιστρέψω για να μη σάς λείπω…

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα…

*** Τα λέμε αύριο…

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης