Και ποιος έφηβος δεν περνάει την λεγόμενη επαναστατική φάση; Έχουν μία θολωμένη κρίση για τα πάντα γύρω τους και δεν ξέρουν τι τους συμβαίνει. Βρίσκονται στο μεταβατικό στάδιο που περνανε απο το την παιδική ηλικία στην ωριμότητα. Έχουν ανάγκη από ανεξαρτησία, αναζητούν να βρουν τη δική τους ταυτότητα,να δοκιμάσουν τα όρια τους, αλλά επιζητούν και την οικογενειακή ασφάλεια. Είναι μπερδεμένοι γιατί μαθαίνουν πράγματα που αλλιώς τα είχαν στο μυαλό τους πριν, και θέλουν το χρόνο τους για να τα κατανοήσουν και να τα δεχτούν.

Όλη αυτή η διαδικασία είναι μέρος της ανάπτυξης τους και συνδέεται επίσης με τις αλλαγές στον εγκέφαλο που θα βοηθήσουν τον έφηβο να γίνει τελικά ενήλικας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αδιαμφισβήτητα η εφηβεία δεν είναι μια εύκολη υπόθεση ούτε γι΄αυτόν που την περνάει ούτε γι’ αυτόν που πρέπει να την διαχειριστεί. Γονείς και παιδιά δοκιμάζονται σε όρια, αντοχή και υπομονή.
Στη διάρκεια της εφηβείας, τα παιδιά αναπτύσσουν τις δικές τους ιδέες και ιδανικά. Φτιάχνουν μία ιδανική εικόνα για το πώς πρέπει να είναι οι γονείς τους, σύμφωνα με τους γονείς των φίλων τους ή τους γονείς που βλέπουν στις διαφημίσεις και τα σίριαλ. Όταν λοιπόν συγκρίνουν τους δικούς τους γονείς με αυτούς που έχουν θεωρούν ως ιδανικούς, βρίσκουν μόνο ατέλειες και αυτό εν τέλει τους εκνευρίζει, γι’αυτό και απομακρύνονται.

Γίνονται κοινωνικοί. Τα περίεργα ρούχα και το έντονο μακιγιάζ ήταν, είναι και θα είναι η ιεροτελεστία της μετάβασης στην εφηβεία. Ανακαλύπτουν νέα πράγματα, τους αρέσουν, τους κινούν την περιέργεια και πιστεύουν πως δοκιμάζοντάς τα θα γίνουν πιο ανεξάρτητοι. Όλες αυτές οι αλλαγές μπορεί να δημιουργήσουν καυγάδες και φωνές με τους γονείς, οι οποίοι δεν ξέρουν πως να το αντιμετωπίσουν και χάνουν τη ψυχραιμία τους. Και εδώ τίθεται το ερώτημα: Πως μπορούν οι γονείς να βοηθήσουν τα παιδιά τους, σε αυτή την δύσκολη περίοδο;

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης