Μόλις 12 λεπτά χρειάζεται κάποιος στο πρώτο ραντεβού για να αποφασίσει εάν του αρέσει ή όχι το πρόσωπο που κάθεται απέναντί του, σύμφωνα με μία νέα βρετανική δημοσκόπηση. Όπως έδειξε, η απόφαση βασίζεται σε πολλές παραμέτρους – από το χαμόγελο και τον τόνο της φωνής έως την μυρωδιά του σώματος.

Στη δημοσκόπηση συμμετείχαν 2.000 ενήλικες, το 64% εκ των οποίων είπαν ότι κρίνουν θετικά τον απέναντί τους αν χαμογελάει και ακολούθως αν τους κοιτάζει στα μάτια – ένα χαρακτηριστικό που κρίθηκε σημαντικό από το 58% των ερωτηθέντων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τρίτο σημαντικότερο κριτήριο είναι να έχει δροσερή αναπνοή (45% των ερωτηθέντων), καλό τόνο φωνής (25%) και να είναι ντυμένος έξυπνα (23%).

Αντίστοιχα, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που απωθούν αμέσως τον/την επίδοξο σύντροφο είναι η «βαριά» μυρωδιά του σώματος (το 59% των εθελοντών δήλωσαν πως θα το έβαζαν στα πόδια, αν έβγαιναν ραντεβού με κάποιον που δεν μοσχομύριζε) και η κακοσμία του στόματος (53%).

Σχεδόν τέσσερις στους δέκα (το 38%), εξ άλλου, είπαν ότι δεν θα έβγαιναν ποτέ δεύτερο ραντεβού με κάποιον που έχει την κακή συνήθεια να ορκίζεται, ενώ το 36% είπαν πως βρίσκουν απωθητικό το ατημέλητο ντύσιμο και το 33% την έλλειψη χαμόγελου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η δημοσκόπηση, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της ασφαλιστικής εταιρείας AXA, έδειξε ακόμα πως το 6% των εργένηδων κάνουν μία αυτοσχέδια «έρευνα» πριν από το πρώτο ραντεβού, ελέγχοντας τις αναρτήσεις στο Facebookκαι στο Twitterτου προσώπου που θα συναντήσουν.

Ακόμα, πάντως, κι αν η πρώτη εντύπωση δεν είναι ιδανική, αρκετοί είναι πρόθυμοι να βγουν και δεύτερο ραντεβού, αν και οι άντρες που θα έδιναν μία ακόμα ευκαιρία είναι διπλάσιοι απ’ ό,τι οι γυναίκες.

Επιμέλεια: Κατερίνα Νινιού

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης