Ο Τζον Ροκφέλερ Τζούνιορ λάτρευε την τέχνη, αλλά δεν είχε την τύχη να συναντήσει καλλιτέχνες όπως ο Πικάσο, ο Ματίς ή ο Ντιέγκο Ριβέρα. Η Μαίρη Λουίζ Πίρσον εγγονή του και κόρη του κυβερνήτη Νέλσον Ροκφέλερ, μίλησε στο γαλλικό ινστιτούτο για την αγάπη που είχε ο Τζον στις τέχνες και τους καλλιτέχνες.
Τόσο ο Πικάσο όσο και ο Ματίς κλήθηκαν το 1932 να φτιάξουν τοιχογραφίες στο Κέντρο Ροκφέλερ και το αρνήθηκαν.

«Επιτέλους, ο Ριβέρα, συμφώνησε να το κάνει… Η φλογερή γυναίκα του Φρίντα Κάλο… Επηρέασε τον σύζυγό της να αναλάβει και να απεικονίσει τον «Άνθρωπος στο σταυροδρόμι» ακριβώς απέναντι από τον καθεδρικό ναό του Αγίου Πατρικίου και να συμπεριλάβει τον Λένιν στα πρόσωπα που εμφανίζονται», είπε η Πίρσον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξαιτίας όμως μιας πυρκαγιάς όλη η τοιχογραφία του Ριβέρα καταστράφηκε έναν χρόνο αργότερα το 1934.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης