«Πρόβλημα στυτικής δυσλειτουργίας του συντρόφου μου. Πώς να βοηθήσω;»

«Πρόβλημα στυτικής δυσλειτουργίας του συντρόφου μου. Πώς να βοηθήσω;»
Οι απαντήσεις στα ερωτήματα έχουν κριτήρια τη σαφήνεια και τη λιτότητα. Αν κάποιος θέλει βιβλιογραφία και παραπομπές, μπορεί να το ζητήσει και θα εξυπηρετηθεί. Αν κάποιος θέλει διάλογο, μπορεί να τον ζητήσει και θα τον έχει. Τις απαντήσεις τις επιμελείται η επιστημονική ομάδα του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών www.andrologia.gr.

Γεια σας! Θα ήθελα πολύ την συμβουλή σας το πως να βοηθήσω τον σύντροφο μου! Τον τελευταίο καιρό υπάρχει πρόβλημα στυτικής δυσλειτουργίας... Από αυτό απορρέουν προβλήματα όπως έντονη θλίψη και αίσθημα αναξιότητας...πριν από 10χρονια είχε περάσει Hodgkin και έκανε χημειοθεραπείες...πιστεύετε ότι μπορεί να σχετίζεται; Mπορώ να πω πως αυτή η κατάσταση και οι δύσκολες οικογενειακές του σχέσεις τον έχουν ρίξει συναισθηματικά πάρα πολύ!! Φοβάμαι για κατάθλιψη αλλά αρνείται να πάει σε κάποιον ανδρολόγο..Η μόνη του επικοινωνία είναι με εμένα. Πως να τον βοηθήσω; Ευχαριστώ πολύ.

Απάντηση

Αγαπητή,

θα πρέπει να αποδεχτεί και να καταλάβει ότι αυτά είναι προβλήματα που συμβαίνουν και που υπάρχει λύση σε κάθε περίπτωση.

Αφού συμβεί αυτό τότε μια επίσκεψη στον ειδικό θα έχει το καλύτερο αποτέλεσμα.

Ευχαριστούμε για την επικοινωνία.

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016, 15:04