Ο άνθρωπος που έσπασε κάθε ρεκόρ στους Ολυμπακούς Αγώνες του Λονδίνου κερδίζοντας έξι μετάλλια, φτάνοντας συνολικά τα 22, κινδυνεύει να τα χάσει εξαιτίας… μιας διαφήμισης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Ολυμπιονίκης της κολύμβησης εκτός από την πισίνα της Ολυμπιάδας μπήκε στην… μπανιέρα της Louis Vuitton για χάρη της διαφημιστικής της καμπάνιας, της οποίας είναι το νέο πρόσωπο.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, οι αθλητές που συμμετέχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες δεν έχουν το δικαίωμα να συμμετέχουν σε διαφημίσεις για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μετά τους Αγώνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Επιτροπή, σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail, εξετάζει τώρα το αν η διαφήμιση με πρωταγωνιστή τον Ολυμπιονίκη βγήκε νωρίτερα κατά λάθος ή όχι.

Σε περίπτωση που η διαφήμιση δεν βγήκε κατά λάθος, ο Phelps κινδυνεύει να χάσει τα μετάλλιά του.

Επιμέλεια: Φλώρα Πέτση

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης