ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιστοποιητικό από το Πρωτοδικείο Μυτιλήνης και Πειραιά, με το οποίο βεβαιώνεται, ότι η ακτοπλοϊκή εταιρεία C-LINK FERRIES θυγατρική της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, δεν έχει υπαχθεί στο άρθρο 99, κατέθεσαν ανώτερα στελέχη της εταιρείας, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, στην αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Ναυτιλίας, που αφορά τον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές.

Στο πιστοποιητικό του Πρωτοδικείου Μυτιλήνης αναφέρεται ότι: «όπως προκύπτει από τα τηρούμενα στοιχεία του Πρωτοδικείου Μυτιλήνης η εδρεύουσα στον Πειραιά ναυτική εταιρεία με την επωνυμία C-LINK FERRIES δεν υπέβαλε μέχρι σήμερα 05/11/2012 στο πολυμελές πρωτοδικείο Μυτιλήνης αυτοτελές δικόγραφο πτωχευτικής διαδικασίας του άρθρου 99 του νόμου 3588/2007 όπως αυτό αντικαταστάθηκε με το άρθρο 12 του νομου 4013/2011 κατά τη διαδικασία της εκούσιας δικαιοδοσίας, ούτε εκδόθηκε απόφαση η οποία να διατάσσει το άνοιγμα της διαδικασίας εξυγίανσης που αφορά την ίδια ως άνω αιτούσα εταιρεία».

Στελέχη της εταιρείας κατέθεσαν, επίσης, στην επιτροπή για τις άγονες γραμμές και δύο γνωμοδοτήσεις καθηγητών του Εμπορικού Δικαίου, στις οποίες αναφέρεται ότι «η κρίση της επιτροπής διενέργειας του μειοδοτικού διαγωνισμού που προκηρύχθηκε για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών και αναφέρεται στη μη πλήρωση σχετικού όρου εκ μέρους της εταιρείας C-LINK FERRIES είναι νομικώς εσφαλμένη».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της NEL Γιάννη Αβραντίνη, το αίτημα της C-LINK FERRIES απορρίφθηκε μετά από καταγγελία της BLUE STAR ότι η εν λόγω εταιρεία είχε καταθέσει αίτημα για υπαγωγή στο άρθρο 99 στο πρωτοδικείο Μυτιλήνης.

Ο κ. Αβραντίνης με δήλωσή του στο ΑΜΠΕ, κάνει επίσης λόγο για οικονομική ζημιά του δημοσίου, στην περίπτωση που η αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Ναυτιλίας για τις άγονες, δεν ανοίξει όλες τις οικονομικές προσφορές των ακτοπλοϊκών εταιρειών που υπέβαλαν αίτημα για δρομολόγηση πλοίου.

Αναφέρει μάλιστα ότι η NEL εξετάζει το ενδεχόμενο προσφυγή της με ασφαλιστικά μέτρα στα αρμόδια ανώτατα δικαστήρια, στην περίπτωση που απορριφθεί εκ νέου η αίτησή της C-LINK FERRIES.

Σημειώνεται ότι ο σχετικός διαγωνισμός του υπουργείου Ναυτιλίας για τις άγονες γραμμές ολοκληρώθηκε στις 24/10 και η σχετική επιτροπή που απέρριψε επτά αιτήματα για δρομολόγηση πλοίων από εταιρείες για τυπικούς κυρίως λόγους, αναμένεται να γνωμοδοτήσει εκ νέου τις επόμενες ημέρες.

Μόνο στην αίτηση της ΛΑΝΕ με το πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος» για τη γραμμή Κύθηρα-Αντικύθηρα η επιτροπή είπε «ναι».

Μέχρι να εκδοθεί η νέα γνωμοδότηση της επιτροπής του υπουργείου, η ΝΕL με πρωτοβουλία της, στη γραμμή Σάμου-Ικαρίας, συνεχίζει τα δρομολόγια με το πλοίο «European express», χωρίς επιδότηση, όπως και η BLUE star με το πλοίο «Διαγόρας» στη άγονη γραμμή της Δωδεκανήσου.

theseanation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης