Για τη «μάχη» του home porting πολλά έχουν γραφεί για τα ελληνικά λιμάνια που «ενδιαφέρονται» να αναπτύξουν την εν λόγω δραστηριότητα. Αλλά για την Καλαμάτα μέχρι ώρας τίποτα. Ωστόσο εμπειρογνώμονες σε θέματα συνδυασμένων μεταφορών και όχι μόνο το τελευταίο διάστημα έχουν βάλει στη «λίστα» των λιμένων με «προοπτικές» και το λιμάνι της Καλαμάτας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αιτία και η αναζωογόνηση του αεροδρομίου της, ελέω μεγάλης τουριστικής εγκατάστασης υψηλότατων προδιαγραφών και διεθνούς κύρους, αλλά και η «αποκατάσταση» του αυτοκινητόδρομου που μειώνει σχεδόν στο ελάχιστο την απόσταση Καλαμάτας-Αθήνας.

Στο παρελθόν το εν λόγω λιμάνι είχε συγκεντρώσει τα φώτα της δημοσιότητας με γραμμή Ε/Γ-Ο/Γ που συνέδεε την Κρήτη η οποία και δεν προχώρησε για μία σειρά λόγους που έχουν αναλυθεί εξαντλητικά αλλά και για τις εμπορικές του δυνατότητες σε εξαγώγιμα προϊόντα αλλά με φορτηγά πλοία που εντάσσονται στην κατηγορία του short sea shipping.

Τώρα λοιπόν οι απευθείας πτήσεις που σχεδιάζουν αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους για το αεροδρόμιο της πόλης εντάσσουν εκ νέου, όπως προαναφέρθηκε, και το λιμάνι στο πεδίο ενδιαφέροντος για κάθε τύπου τουριστική και όχι μόνο ανάπτυξη που σχετίζεται με προϊόντα των τομέων του θαλάσσιου τουρισμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

theseanation

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης