Μετά τα «χοντρά» εμπορευματοκιβώτια τώρα και τα εμπορευματοκιβώτια «φαντάσματα». Για μία νέα «απειλή» κάνουν λόγο αναλυτές του τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στοιχεία των οποίων παρουσιάζονται και από τον διεθνή ειδικό τύπο (Lloyd’s List) εστιάζοντας στις μεγάλες γραμμές.

Το όλο ζήτημα φαίνεται να έχει προκύψει, από τις αγωνιώδεις προσπάθειες κατά περίπτωση των φορτωτών να εξασφαλίσουν τον απαραίτητο χώρο στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους αλλά και για να επιτύχουν καλύτερες τιμές διακίνησης στα χρονικά διαστήματα αιχμής. Ωστόσο σε πολλές των περιπτώσεων τα φορτία δεν έχουν εμφανιστεί με αποτέλεσμα ορισμένα πλοία να έχουν «αναγκαστικά» αποπλεύσει με μικρότερα των αρχικών υπολογισμών φορτία με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την διαμόρφωση των αναλογιών του κόστους μεταφοράς. Μάλιστα για να επαλειφθεί αυτός ο κίνδυνος δεν είναι και λίγες εκείνες οι φορές που οι εταιρίες επέλεξαν την «τακτική» της «υπερφόρτωσης» με μόνο στόχο τα πλοία να αποπλέουν έμφορτα πλήρως χωρίς να υπερβαίνουν τα εκ των κανονισμών προβλεπόμενα αφού δεν εμφανίζονται τα φορτία «φαντάσματα».Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι από τις συζητήσεις που διεξάγονται επί του συγκεκριμένου ζητήματος δεν λείπουν και εκείνες που κάνουν λόγο για «τακτικές ανταγωνισμού».
theseanation

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης