Μια νέα «γενιά» φορτηγών πλοίων- χύδην (bulk carrier) έχει σχεδιαστεί και είναι έτοιμη να αρχίσει να κατασκευάζεται στην Κίνα. Το όνομά της είναι Green Dolphin 575.

Όπως σημειώνει στην εβδομαδιαία ανάλυσή του ο ναυλομεσιτικός οίκος Golden Destiny η πρώτη παραγγελία έχει ήδη τοποθετηθεί σε ναυπηγείο της Κίνας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η σχεδίαση του Green Dolphin 575 ανακοινώθηκε από την κινέζικη Marintec, που εδρεύει στη Σαγκάη, το νηογνώμονα DNV GL και από την εταιρεία σχεδίασης Shanghai Merchant Ship Design & Research Institute (SDARI). Στην πραγματικότητα είναι το δεύτερο της σειράς πλοίων «Green Dolphin» και ακολουθεί την παραγωγή του «Green Dolphin 38», από το οποίο έχουν τοποθετηθεί παραγγελίες για την κατασκευή 80 πλοίων.

Το Green Dolphin 575 θα έχει μήκος 190 μέτρων (Handymax) και θα διαθέτει πέντε αμπάρια. Θα είναι σε διαθέσιμο σε προδιαγραφές μονού κύτους ή διαμορφωμένο σε διπλού κύτους.

Όπως και το Green Dolphin 38, το Green Dolphin 575 στοχεύει να είναι οικονομικό στα καύσιμα, να είναι λειτουργικά ευέλικτο και να έχει τις δυνατότητες να καλύψει τις τρέχουσες και τις μελλοντικές απαιτήσεις των περιβαλλοντικών κανονισμών, με δυνατότητα χρήσης καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, η εγκατάσταση των συστημάτων καθαρισμού των καυσαερίων ή να λειτουργεί και με φυσικό αέριο.
Pireas2day

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης