Την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου καταγράφτηκε και η ολική επαναφορά της Metrostar, συμφερόντων του κ. Θόδωρου Αγγελόπουλου στον χώρο των δεξαμενόπλοιων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα, σύμφωνα, πάντα, με τα στοιχεία της Golden Destiny η εταιρεία αντικατέστησε παραγγελία, που είχε κάνει, το Νοέμβριο του 2012, σε ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας για μικρά πλοία μεταφοράς κοντέϊνερ με παραγγελία για 6 δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 51.300 τόνων το καθένα διατηρώντας option για άλλα 4.

Να σημειωθεί ότι η Metrostar διαχειρίζεται αυτή την στιγμή 5 πλοία μεταφοράς κοντέϊνερ, αφού το 2009 είχε πωλήσει στην General Maritime του Πήτερ Γεωργιόπουλου τα 5 τελευταία μεγάλα δεξαμενόπλοιά της VLCC και δύο υπό ναυπήγηση suezmax έναντι τιμήματος που κυμαινόταν μεταξύ 600-700 εκατ. δολαρίων.

Αυτή ήταν η τρίτη φορά, που ο Πήτερ Γεωργιόπουλος είχε αγοράσει πλοία του Θεόδωρου Αγγελόπουλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρώτη φορά που ο ναυτιλιακός όμιλος του Θεόδωρου Αγγελόπουλου πούλησε έναντι 550 εκατ. δολαρίων ήταν τα 18 aframax στην Genmar.

Το 2006 ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος πούλησε ξανά τον στόλο στον Ελληνοαμερικανό εφοπλιστή έναντι 1,1 δισ. δολαρίων. Τότε η Genco είχε αγοράσει εννέα φορτηγά πλοία capesize, εκ των οποίων τα δύο ήταν ήδη στο νερό, ενώ τα άλλα επτά υπό κατασκευή.

Την ίδια χρονιά, ο Θόδωρος Αγγελόπουλος είχε πωλήσει στον Σταμάτη Μόλαρη όλο τον στόλο των bulk carriers, που είχε και ήταν συνολικά 17 πλοία. Το τίμημα ήταν 753 εκατομμύρια δολάρια.

Pireas2day

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης