Είναι προφανές και κοινά παραδεκτό πως η ομάδα του Ολυμπιακού είναι εκείνη με τους περισσότερους φιλάθλους. Είναι περιττό να γίνει ανάλυση στο γιατί συμβαίνει αυτό.
Άλλωστε η λέξη ΘΡΥΛΟΣ που την ακολουθεί, δεν είναι τυχαία.
Σίγουρα και ο Ολυμπιακός παίζει μεγάλο ρόλο στην τοπική αυτοδιοίκηση. Ο όποιος υποψήφιος εκτός από το κομματικό χρίσμα, θα πρέπει να έχει και το … Ολυμπιακό.
Μόνο σαν ανέκδοτο θα ακουγόταν να διεκδικήσει κάποιος τον Δήμο Πειραιά, χωρίς να έχει σχέση με τον Ολυμπιακό. Γι αυτό και σε όλες τις προεκλογικές μάχες, το όνομά του γίνεται σημαία στις ομιλίες των υποψηφίων, αλλά και αθλητές των τμημάτων της ομάδας, λαμβάνουν μέρος στη μάχη.
Έτσι λοιπόν και στη φετινή εκλογική διαδικασία, η ομάδα του Πειραιά ήταν στο προσκήνιο. Και πώς να μη γινόταν αυτό, αφού ο συνδυασμός του νέου Δημάρχου Γιάννη Μώραλη, εκτός όλων των άλλων Ολυμπιακών στοιχείων, είχε και το βαρύ πυροβολικό, τον Πρόεδρο της ομάδας.
Μια φορά στο παρελθόν, επιχειρήθηκε να συνδυαστεί άμεσα ο Ολυμπιακός με τον Δήμο. Στην περίπτωση Φασούλα. Τότε το ΠΑΣΟΚ, μην αντέχοντας να χάσει άλλο μεγάλο Δήμο, στήριξε την υποψηφιότητα του παλαίμαχου μπασκετομπολίστα, με την ενεργή συμμετοχή του Ολυμπιακού.
Τα αποτελέσματα όμως αυτής της επιλογής, ακόμη τα πληρώνει ο Πειραιώτης!
Ο δήμος καταχρεώθηκε, η καθαριότητα ήταν ανύπαρκτη και γενικά η εικόνα της πόλης, έμοιαζε με τριτοκοσμικής χώρας.
Η φετινή διαδικασία έχει όχι μια, αλλά πολλές ιδιαιτερότητες. Ο Πειραιάς και ο Ολυμπιακός, στήριξαν ανθρώπους της ομάδας, που είναι κατ αρχήν ακομμάτιστοι. Δεν πήραν κανένα χρίσμα και ζήτησαν από τον πειραιώτικο λαό, να εμπιστευτεί το όραμά τους για μια καλύτερη πόλη.
Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού, Βαγγέλης Μαρινάκης είναι αυτό που λέμε επιτυχημένος αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας που τα πάει περίφημα τόσο στα καράβια, όσο και στην ομάδα.
Μια παράταξη, κατάφερε μέσα σε 40 μέρες, διάστημα ρεκόρ να καταφέρει να πείσει το 55% του κόσμου για τις προθέσεις της.
Με συγκεκριμένο σχέδιο και προτάσεις. Έπεισε, η παράταξη, ότι αυτά που λέει τα εννοεί. Σημαντικό ρόλο βέβαια έπαιξε η καθημερινή παρουσία του Μαρινάκη, στους δρόμους και τις γειτονιές του Πειραιά.
Ο κόσμος, τον όποιο πρόεδρο μιας ποδοσφαιρικής ομάδας και μάλιστα μεγάλης, τον έχει κάτι σαν Θεό. Αλλά και στα μάτια του μοιάζει απρόσιτος, σοβαρός και μακριά από τον λαό.
Όμως ο Μαρινάκης, μίλησε σχεδόν με κάθε πολίτη του Πειραιά. Κι όχι μόνο περιορίστηκε στην τυπική χειραψία του πολιτικού, αλλά διέθεσε χρόνο και μάλιστα αρκετό για να τον ακούσει.
Να καταγράψει τα προβλήματα, τα παράπονα και τις ανάγκες του.
Επιπλέον, όπως ξεκαθάρισε ο ίδιος σε όλους τους τόνους, η πολιτική είναι κάτι που τον αφήνει παγερά αδιάφορο. Όπως μπήκε στον Ολυμπιακό για να βοηθήσει την αγαπημένη του ομάδα, έτσι μπήκε και στον Δήμο για να βοηθήσει την πόλη που μεγάλωσε, λέει. Κι έχει λόγο κανείς για να μην τον πιστεύει;
Υπό αυτό το πρίσμα και με δεδομένο ότι, γιατί ένας πετυχημένος επιχειρηματίας να ασχοληθεί με την πολιτική «σαπίλα», το έργο στον Πειραιά θεωρείται δεδομένο.
Αυτή είναι και η εντολή άλλωστε του Πειραϊκού λαού, αλλά και του Ολυμπιακού που δικαιολογεί τον τίτλο, πως ναι μεν οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού βοήθησαν αρκετά στην εκλογή, αλλά λένε και προσοχή, γιατί υπάρχει το προηγούμενο Φασούλα.
Στο λιμάνι πάντως και όχι μόνο, ο … κρότος από την εκλογή Μώραλη ήταν μεγάλος. Δεν πρόλαβε να ολοκληρωθεί η καταμέτρηση και η κα Γιάννα Αγγελοπούλου, έκανε σχόλια, που απαντήθηκαν αμέσως από τη νέα Δημοτική Αρχή.
Το ότι ο Πειραιάς είναι στο επίκεντρο, είναι καλό. Θα παραμείνει στο επίκεντρο έτσι κι αλλιώς με τις ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις και τις συμφωνίες της κυβέρνησης για την πώληση των λιμανιών.
Όπως δυναμικά μπήκε στη ζωή της πόλης η παράταξη Μώραλη-Μαρινάκη, έτσι δυναμικά φαίνεται ότι ξεκινά τη θητεία της.
Το σίγουρο είναι πως όλοι όσοι ζουν στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, θέλουν την πόλη τους, Πειραιά-Νικητή!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης