ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου θα κατατεθούν στην ΟΛΘ ΑΕ οι δεσμευτικές προσφορές για την κατασκευή μαρίνας σκαφών αναψυχής στην α΄ προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Αυτό προβλέπει η προκήρυξη της β΄ φάσης του σχετικού διαγωνισμού για τα δύο επιχειρηματικά σχήματα που προκρίθηκαν από την α΄ φάση (συνολικά είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον τρία σχήματα). Πρόκειται συγκεκριμένα για την εταιρία Lamda Development S.A. και την κοινοπραξία Άκτωρ Α.Τ.Ε., ΑΚΤΕ- VEGA, Cosmos Yachting και Marina Krφslin GMBH. Η σχετική απόφαση αναμένεται να ληφθεί την άνοιξη του 2013, με ελάχιστη χρονική απόκλιση έναντι του αρχικού χρονοδιαγράμματος.

 

218 σκάφη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο σχεδιασμός της ΟΛΘ ΑΕ προβλέπει την παραχώρηση για περίοδο 30 τουλάχιστον ετών της θαλάσσιας ζώνης μπροστά στο κρηπίδωμα Νο 1 του λιμανιού για τον ελλιμενισμό τουριστικών σκαφών και της χερσαίας ζώνης στην α΄ προβλήτα (7,195 στρέμματα) για την εξυπηρέτηση των χρηστών της μαρίνας –εστίαση, αναψυχή, εμπόριο ναυτιλιακών ειδών. Επίσης προβλέπει την παραχώρηση υπαίθριου χώρου στην β΄ προβλήτα (9,370 στρέμματα) για τη διαχείμαση και την επισκευή σκαφών αναψυχής.

Η μαρίνα θα διαθέτει 218 θέσεις ελλιμενισμού, ο χρόνος κατασκευής της υπολογίζεται σε τρία έτη, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός του επενδυτικού σχεδίου εκτιμάται στα 11,3 εκατ. ευρώ.

Αναβάθμιση της Θεσσαλονίκης

Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ, η δημιουργία της μαρίνας εξυπηρετεί τους ακόλουθους στρατηγικούς στόχους:

• Προώθηση του θαλάσσιου τουρισμού, μέσω της ικανοποίησης των αναγκών ελλιμενισμού τουριστικών σκαφών.

• Ανάδειξη του παραλιακού μετώπου της Θεσσαλονίκης, αναβάθμιση της αισθητικής της πόλης και της ποιότητας του περιβάλλοντος, καθώς και βελτίωση της σχέσης των κατοίκων της πόλης με τη θάλασσα.

• Δημιουργία ευκαιριών για δραστηριότητες αναψυχής, πολιτισμού και ναυταθλητισμού.

• Τόνωση της εμπορικής και τουριστικής κίνησης της πόλης, μέσω της αύξησης του τουρισμού υψηλού επιπέδου, της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και της αύξησης των θέσεων εργασίας.

• Αύξηση των εσόδων και των κερδών της ΟΛΘ ΑΕ.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης